هدفون AirPods Pro 2 اپل پاییز معرفی می شود

هدفون AirPods Pro 2 اپل پاییز معرفی می شود

انتظار می‌رود اپل امسال مجموعه‌ای از محصولات را روانه بازار کند و نسل دوم AirPods Pro در لیست قرار دارد. در گذشته شایعه شده بود که این هدفون به بازار می آید و اکنون جزئیاتی در مورد جدول زمانی عرضه آن داریم. به علاوه، ممکن است چیزی مرتبط با AirPods Pro Max نیز وجود داشته باشد.

مارک گورمن، در آخرین خبرنامه Power On خود، پیشنهاد کرده است که AirPods Pro 2 پاییز امسال عرضه شود. این احتمال وجود دارد که این اتفاق در کنار عرضه سری آیفون 14 رخ دهد. یا ممکن است اپل یک رویداد جداگانه برای معرفی AirPods Pro جدید و برخی محصولات دیگر برگزار کند.

با توجه به اینکه AirPods Pro تقریباً 3 سال است که عرضه شده، اضافه شدن به مجموعه صوتی Pro در سال جاری تصمیم خوبی به نظر می رسد. یادآوری می‌کنیم، همین چندی پیش بود که اپل بالاخره سری AirPods استاندارد را با عرضه ایرپاد 3 به‌روزرسانی کرد.

گورمن همچنین گزارش می دهد که این شرکت ممکن است گزینه های رنگی جدیدی را برای هدفون پیشرفته AirPods Pro Max در نظر گیرد. اگرچه، ما هنوز نمی دانیم چه چیزی را انتظار داریم. در حال حاضر این هدفون در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی، آبی آسمانی، صورتی و سبز موجود است. کاهش قیمت نیز انتظار می رود، اما ما واقعا نمی دانیم که آیا این اتفاق می افتد یا خیر. در حال حاضر، به لطف افزایش قیمت اخیر در هند، قیمت آن 66100 روپیه شد.

این احتمال وجود دارد که اپل مدل جدید AirPods Pro Max را نیز منتشر کند تا از ویژگی های جدیدی مانند پخش صدای بدون افت پشتیبانی داشته باشد. این چیزی است که انتظار می رود AirPods Pro 2 نیز از آن پشتیبانی کند.

علاوه بر پشتیبانی صوتی بدون افت، AirPods Pro 2 با طراحی متفاوتی عرضه خواهد شد. طراحی داخل گوش می تواند انتخابی برای این شرکت باشد، بنابراین با طراحی ساقه فعلی خداحافظی می کند. این هدفون احتمالاً دارای یک تراشه ارتقا یافته برای عملکرد و اتصال بهتر و عمر باتری بهبود یافته و طولانی تر هستند.

محصول صوتی جدید اپل همچنین ممکن است در دو گزینه سایز و دارای یک کیس شارژ با انتشار صدا باشد که در صورت گم شدن ایرپادها می تواند به مکان یابی آن کمک کند. برخی از ویژگی‌های مربوط به تناسب اندام و سلامتی نیز ممکن است همراه با پیشرفت‌های بیشتر پشتیبانی شوند.

بیشتر بخوانید  هشت راز استیو جابز و اپل دوست داشتنی

باید بدانید که این جزئیات همچنان شایعه است و برای دریافت جزئیات رسمی باید مدتی صبر کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون AirPods Pro 2 اپل پاییز معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *