تلویزیون شیائومی TV Master 86 معرفی شد

تلویزیون شیائومی TV Master 86 معرفی شد

روز گذشته در رویداد معرفی شیائومی 13 اولترا، این شرکت چندین محصول دیگر را نیز معرفی کرد. یکی از آنها دومین تلویزیون مینی LED این برند است که به طور رسمی به عنوان شیائومی TV Master 86 معرفی شد.

برای کسانی که مطلع نیستند، سری مستر شیائومی مجموعه تلویزیون های لوکس این شرکت است. از جمله آنها باید به مدل‌هایی دارای پنل‌های OLED، mini LED و OLED شفاف اشاره کرد. اولین تلویزیون مینی LED از این برند به نام تلویزیون شیائومی TV Master 82 در سال 2020 عرضه شد. همانطور که از نام آن پیداست، صفحه نمایش کوچکتری نسبت به مدل جدیدتر دارد، با این حال، وضوح 8K و اتصال 5G را ارائه می دهد.

جدیدترین تلویزیون 86 اینچی به رزولوشن 4K (3840 در 2160 پیکسل) محدود شده اما از نرخ نوسازی 144 هرتز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 10 بیتی کوانتوم دات مینی LED می تواند به حداکثر میزان روشنایی 2000 نیت برسد که مشابه مدل قدیمی است.

این پنل نه تنها از Dolby Vision IQ بلکه از IMAX Enhanced، Filmmaker Mode و AMD FreeSyc Premium Pro نیز پشتیبانی می کند. این تلویزیون همچنین از طریق سیستم بلندگوی 3.1 خود که از Dolby Atmos و DTS: X پشتیبانی دارد، کیفیت صدا 70 واتی تولید می کند.

در بخش سخت افزاری، تلویزیون مورد اشاره یک چیپست نامشخص با پردازنده چهار هسته ای ARM Cortex-A73 را در خود جای داده است. این تراشه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. از نظر نرم‌افزاری، MUI TV را با پشتیبانی از همه پلتفرم‌های استریم ویدئو در چین، اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی Mijia و غیره دربرمی گیرد.

گزینه های اتصال در این مدل شامل WiFi دو بانده، بلوتوث 5.2، HDMI، USB، DTMB ، AV و یک اترنت می شود. در نهایت، یک کنترل از راه دور با قابلیت کنترل صوتی با NFC هم در کار است. تلویزیون مینی ال ای دی 86 اینچی Xiaomi TV Master با قیمت 15999 ین (2320 دلار) به فروش خواهد رسید. با این حال، از 21 آوریل برای مدت محدودی با قیمت 14,999 ین (2,175 دلار) فروخته می شود. این تلویزیون بسیار مقرون به صرفه تر از مدل 8K است که در حال حاضر 29,999 ین ( 4,350 دلار) قیمت دارد.

بیشتر بخوانید  عرضه Smart Band 8 Active شیائومی در بازارهای بیشتر

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شیائومی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون شیائومی TV Master 86 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *