هدفون لاجیتک ZONE VIBE 100 معرفی شد

هدفون لاجیتک ZONE VIBE 100 معرفی شد

لاجیتک از ایرفون بی سیم سبک وزن ZONE VIBE 100 خود با قابلیت شارژ سریع رونمایی کرد. هدست بی‌سیم جدید لاجیتک با گوشی هایی از جنس فوم و پارچه نرم همراه است. انتظار داریم این گجت پوشیدنی را در بازار چین شاهد باشیم.

ZONE VIBE 100 تا 20 ساعت پخش یا حدود 18 ساعت مکالمه را با شارژ کامل ارائه می دهد. قابلیت شارژ سریع آن به این معنی است که 5 دقیقه شارژ باعث پخش یک ساعت می شود. هدست بی‌سیم جدید لاجیتک از درایور 40 میلی‌متری استفاده می‌کند که باس عمیق، صدا واضح و اعوجاج کم را در خروجی صدای خود ارائه می‌دهد.

دکمه های لمسی روی هدست امکان ناوبری و کنترل آسان دستگاه را فراهم می کند. همچنین می توانید از برنامه LogiTune برای تنظیم پارامترهای مختلف و سفارشی کردن EQ به سلیقه خود استفاده کنید. این هدفون از جفت شدن بلوتوث پشتیبانی می کند اما مشخص نیست میزان حذف نویز در دستگاه چقدر است.

لاجیتک ZONE VIBE 100 با طراحی ساده اما شیک عرضه می شود. برای استفاده راحت حتی برای مدت طولانی، سبک‌تر از اکثر هدست‌های روگوشی است. این هدست از حدود 25 درصد پلاستیک بازیافتی ساخته شده بوده که نشان دهنده تمرکز این برند بر حفاظت از محیط زیست است.

هدفون بی سیم ZONE VIBE 100 با قیمت 696 یوان (100 دلار) در چین به فروش می رسد. طبق تصاویر منتشر شده، انتظار داریم حداقل دو گزینه رنگی برای دستگاه شامل صورتی و سفید وجود داشته باشد. این هدست جدید به زودی در خرده‌فروشی‌های چینی عرضه می‌شود، اگرچه لاجیتک در تاریخ عرضه مشخصی سکوت کرده است. همچنین هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن جهانی هدست بی سیم ZONE VIVE 100 وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لاجیتک بزودی ابزار گیمینگ جدید معرفی می کند

نظرات در مورد : هدفون لاجیتک ZONE VIBE 100 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *