انتشار تصویر رندر گوشی Pixel 7a گوگل

انتشار تصویر رندر گوشی Pixel 7a گوگل

با نزدیک شدن به رویداد Google I/O 2023 Edition، شایعات در مورد عرضه گوشی هوشمند جدیدPixel 7a قوی تر شد. انتظار می رود دستگاه میان رده آینده این غول فناوری دارای مشخصاتی مشابه با مدل قبلی یعنی Pixel 6a باشد.

افشا اخیرا (از طریق WinFuture) گزینه‌های رنگی و کیس رسمی گوگل Pixel 7a را فاش کرده است. آخرین رندرها نشان می دهد که گوشی هوشمند در سه رنگ خاکستری، آبی و سفید در دسترس خواهد بود. زبان طراحی دستگاه شبیه Pixel 6a خواهد بود، با یک صفحه نمایش تمام صفحه دارای یک حفره دوربین در مرکز و یک ماژول دوربین به شکل Visor در عقب است. شایان ذکر بود که خطوط آنتن در کناره دستگاه قابل مشاهده بوده که نشان می دهد می تواند دارای قاب فلزی باشد.

علاوه بر این، سه کیس رسمی برای گوگل Pixel 7a نیز به بیرون درز کرده است. گزارش شده که برای هر رنگ دستگاه یک کیس در دسترس خواهد بود. قاب ها دارای یک بریدگی افقی برای ماژول دوربین و لوگوی گوگل هستند.

شایعه شده که گوگل Pixel 7a یک صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی 90 هرتزی و وضوح Full HD+ ارائه می دهد که از چیپست Tensor G2 همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی دارد. این دستگاه شامل اندروید 13 شده و سیستم دوربین دوگانه عقب که شامل دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی برای آن تدارک دیده شد. همچنین انتظار می رود این دستگاه اولین گوشی هوشمند پیکسل مقرون به صرفه باشد که شارژ بی سیم را ارائه می دهد.

انتشار تصویر رندر گوشی Pixel 7a گوگل

قیمت گوگل Pixel 7a بیش از 499 دلار است که 50 دلار بیشتر از مدل قبلی خواهد بود. در حالی که شایعات و افشاگری ها باعث ایجاد هیجان در میان طرفداران شده، فقط زمان نشان خواهد داد که آیا گوگل Pixel 7a انتظارات را برآورده می‌کند یا خیر. در اخباری مرتبط تا چند هفته دیگر، بازار گوشی‌های هوشمند تاشو با معرفی اولین گوشی تاشو گوگل، پیکسل فولد، داغ خواهد شد. اطلاعات فاش شده Pixel Fold نشان داده که گوشی منحصربفرد گوگل در مقایسه با گوشی های هوشمند Galaxy Z Fold سامسونگ دارای صفحه نمایش بیرونی بزرگتری خواهد بود، اما تا آنجا که به طراحی و ظاهر نمایشگر داخلی تاشو مربوط می شود، به نظر می رسد Pixel Fold یک گزینه متفاوت در مقایسه با Galaxy Z Fold 4 یا Galaxy Z Fold 5 خواهد بود.

بیشتر بخوانید  گوگل بزودی نسخه ی آزمایشی اندروید ویر را عرضه خواهد کرد

یک دستگاه پیکسل فولد در ویدیویی که به بیرون درز کرده بود، رویت شد و نشان می‌دهد که چگونه گوگل حاشیه‌های بسیار بزرگی را در اطراف نمایشگر تاشو گذاشته و حالات بسیار جدی مایکروسافت سرفیس دو را ایجاد می‌کند. حاشیه‌های بزرگ‌تر می‌توانند محافظت بیشتری از نمایشگر داشته باشند، اما مطمئناً Pixel Fold را در مقایسه با گوشی‌های تاشو سامسونگ قدیمی متفاوت می سازند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Pixel 7a گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *