هدفون سونی LinkBuds S Earth Blue معرفی شد

هدفون سونی LinkBuds S Earth Blue معرفی شد

غول فناوری ژاپنی Sony Electronics هدفون LinkBuds S Earth Blue TWS را عرضه کرده است. هدفون جدید Earth Blue با حذف نویز TWS به طور منحصر به فردی از بطری های آب بازیافتی ساخته شده است و به رنگ های قبلی LinkBuds S می پیوندد. این هدفون اتصال چند نقطه ای را برای جفت شدن یکپارچه و دو دستگاه فراهم می کند.

LinkBuds UC for Microsoft Teams با Microsoft Teams سازگار خواهد بود. هدفون بی سیم واقعی LinkBuds S Earth Blue در رنگ آبی خاکی با الگوی مرمری منحصر به فرد عرضه می شود. طراحی سنگ مرمر به لطف بدنه و بدنه بطری آب بازیافتی دستگاه است. LinkBuds S Earth Blue از طرح‌های Road to Zero سونی پشتیبانی می‌کند. ابتکار «جاده به صفر» با هدف از بین بردن تأثیرات زیست‌محیطی شرکت تا سال 2050 است. هدف میان‌مدت توسط مدیریت سبز 2025، که از سال 2021 تا 2025 ادامه دارد، به دست آمده است.

Sony LinkBuds S با طراحی داخل گوش عرضه می شود که به خوبی روی گوش ها قرار می گیرد. حذف فعال نویز، عایق صدا و کنترل نویز محیطی را ارائه می دهد. دارای یک میکروفون داخلی است و دارای Dolby Atmos و صدای 360 فضایی است. از اتصال بلوتوث 5.2 با پوشش بیشتر و کیفیت صدا پشتیبانی می کند. عمر باتری LinkBuds S 6 ساعت و 14 ساعت اضافی توسط جعبه شارژ آن ارائه می شود. باتری را می توان در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ کرد، در حالی که شارژ سریع 1 ساعت پخش را با شارژ 5 دقیقه ای از طریق USB-C ارائه می دهد.

سونی LinkBuds S از Google Assistant، Amazon Alexa و Siri پشتیبانی می کند. چهار اندازه نوک گوش در بسته گنجانده شده است – Extra Small، Small، Medium و Extra Large. Sony Electronics یک سال گارانتی برای LinkBuds S ارائه می دهد.

سونی LinkBuds S Earth Blue با قیمت 199 دلار قیمت دارد و این ماه مستقیماً از Sony Electronics و همچنین آمازون و سایر خرده فروشان مجاز در دسترس خواهد بود. LinkBuds UC for Microsoft Teams با قیمت 249.99 دلار به فروش می رسد و در زمستان 2022 از طریق سونی و فروشگاه های مجاز در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری پیکسل 5 جدید سونی بهتر از قبل خواهد بود

نظرات در مورد : هدفون سونی LinkBuds S Earth Blue معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *