هدفون دورگردنی Flair XL نویز معرفی شد

هدفون دورگردنی Flair XL نویز معرفی شد

نویز از جدیدترین هدفون دور گردنی خود در بازار هند رونمایی کرد. Noise Flair XL تا 90 ساعت پخش را ارائه می دهد و قیمت آن 19 دلار است. فلیر XL یک هدفون دورگردنی بلوتوثی است که به طور کامل در هند تولید می شود. Flair XL اتصال و سرگرمی بی وقفه را فراهم می کند. این مدل برای افرادی طراحی شده که چندان موافق سیم نیستند.

نویز یک شرکت هندی تولیدکننده گجت های پوشیدنی بوده و می‌گوید هدفون دور گردنی جدید یک تجربه صوتی هوشمند را در راحتی ارائه می‌دهد. گذشته از آن Noise Flair XL برای کسانی ساخته شده است که دوست دارند لحظات شادی را به زندگی روزمره خود اضافه کنند. عرضه Noise Flair XL پس از انتشار اخیر Noise Nerve Pro در هند انجام شد.

Flair XL دارای درایورهای 10 میلی متری همراه با فناوری Tru Bass برای خروجی صدای عالی است. فناوری Hyper Sync آن اتصال و عدم اتصال  یکپارچه با دستگاه ها را امکان پذیر می کند. این هدفون دورگردنی دارای قابلیت کاهش صدای محیطی (ESR) برای تجربه صدای عالی خواهد بود. عمر باتری 80 ساعته Flair XL به این معنی بوده که سرگرمی های بی وقفه را برای بیش از سه روز فراهم می کند. این دستگاه از شارژ سریع Instacharge پشتیبانی می کند و 10 دقیقه شارژ، 15 ساعت پخش را به همراه دارد.

Noise Flair XL دارای استاندارد ضدآب IPX5 برای مقاومت در برابر تعریق و آب است. وزن آن فقط 43 گرم بوده و دارای هدفون مغناطیسی بوده و حالت بازی اختصاصی را ارائه می دهد. این هدفون در رنگ های خاکستری، مشکی، شرابی و آبی موجود است. می توان آن را در هند از Flipkart و وب سایت Noise خریداری کرد. نویز همچنین یک سال گارانتی برای محصول ارائه می دهد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید. هدفون های دورگردنی گجت های کارآمدی برای شنیدن موسیقی در حال حرکت هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت Noise Scout Kids با دوربین از راه می رسد

نظرات در مورد : هدفون دورگردنی Flair XL نویز معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *