هدفون خوش قیمت ایرفان Air Pro 3 معرفی شد

هدفون خوش قیمت ایرفان Air Pro 3 معرفی شد

ایرفان سازنده محصولات صوتی چینی که کمتر شناخته شده است، هدفون پرچمدار جدید TWS را عرضه کرده است. این محصول هدفون EarFun Air Pro 3 TWS نام دارد و صدای با کیفیت بالا و ویژگی‌های راحت را برای یک تجربه شنیداری فراگیر ارائه می‌دهد. این محصول سال گذشته در وب سایت FCC ظاهر شد و برجسته ترین ویژگی آن پشتیبانی از Bluetooth LE Audio است. این باعث می شود دستگاه اولین هدفون TWS با پشتیبانی از LE-Audio باشد. Air Pro 3 به لطف LE-Audio کیفیت صدا بهبود یافته و حالت تأخیر کم را ارائه می دهد که آن را برای تماشای فیلم و بازی ایده آل می کند.

یکی از ویژگی های کلیدی Air Pro 3 پشتیبانی آن از کدک صوتی LC3 و بلوتوث 5.3 است که انتقال پایدار و مصرف انرژی بسیار کم را تضمین می کند. این هدست همچنین مجهز به فناوری صوتی تطبیقی aptX است که کیفیت صدای بهتری را در مقایسه با سایر کدک ها ارائه می دهد. واحد درایور 11 میلی متری قادر به ارائه صدای واضح و قدرتمند است، در حالی که آرایه 6 میکروفون با فناوری cVc 8.0 انتقال صدای واضح را در طول تماس تضمین می کند.

از نظر عمر باتری، Air Pro 3 با یک بار شارژ تا 9 ساعت زمان گوش دادن را فراهم می کند و با جعبه شارژ می توان این مدت را تا 36 ساعت افزایش داد. همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد پس از تنها 10 دقیقه شارژ به مدت 2 ساعت موسیقی پخش کنید. این هدست همچنین با شارژ بی سیم سازگار است و استفاده از آن را راحت تر می کند.

Air Pro 3 به کاربران این امکان را می دهد که به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوند و آن را برای انجام چند کار ایده آل می کند. با هر تلفن هوشمند، ساعت هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی مجهز به بلوتوث سازگار است و می تواند برای اهداف مختلفی مانند گوش دادن به موسیقی، تماس گرفتن و تماشای فیلم استفاده شود.

EarFun Air Pro 3  با قیمت 79.99 دلار عرضه خواهد شد و در حال حاضر در وب سایت EarFun و آمازون در دسترس است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون خوش قیمت ایرفان Air Pro 3 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *