هدفون جدید Bowers & Wilkins معرفی شد

هدفون جدید Bowers & Wilkins معرفی شد

Bowers & Wilkins Pi5 S2 و Pi7 S2 جدیدترین نسخه‌های هدفون بی‌سیم ممتاز این شرکت هستند که برای اولین بار تقریباً دو سال پیش معرفی شدند. این مدل‌های جدید با مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید ارائه می‌شوند که تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.

یکی از قابل توجه ترین پیشرفت ها افزایش عمر باتری است. هر دو گوشی Pi5 S2 و Pi7 S2 تا 5 ساعت زمان گوش دادن را با یک بار شارژ ارائه می دهند، در حالی که کیس شارژ 16 ساعت برای Pi5 S2 و 19 ساعت برای Pi7 S2 اضافه می کند. این بدان معناست که شما می توانید در تمام طول روز از موسیقی خود لذت ببرید بدون اینکه نگران شارژ مداوم هدفون خود باشید.

پیشرفت دیگر افزایش برد بلوتوث است که اکنون تا 25 متر را پوشش می دهد. این بدان معنی است که می توانید آزادانه تر حرکت کنید و همچنان اتصال پایداری به دستگاه خود داشته باشید.

مدل‌های Pi7 S2 بهترین هدفون‌های سری Bowers & Wilkins هستند و جریان صوتی 24 بیتی/48 کیلوهرتز را با پشتیبانی از کدک تطبیقی aptX ارائه می‌کنند. این کدک صدای بی سیم با کیفیت بالا و تاخیر کم را ارائه می دهد که عملاً از صدای سیمی قابل تشخیص نیست. Pi7 S2 همچنین دارای ANC تطبیقی برتر (حذف نویز فعال) است که صدا را با محیط اطراف شما تنظیم می‌کند و از نویز خارجی برای یک تجربه شنیداری واقعاً فراگیر جلوگیری می‌کند.

مدل‌های Pi5 S2 همچنین هدفون‌های رده بالایی هستند و از کدک معمولی aptX و ANC استاندارد از طریق میکروفون‌های دوگانه خود پشتیبانی می‌کنند. هر دو گوشی Pi5 S2 و Pi7 S2 دارای درایورهای دینامیکی 9.2 میلی متری هستند که صدایی شفاف، قدرتمند و دقیق ارائه می دهند. آنها همچنین در رنگ های متنوعی عرضه می شوند که Pi5 S2 در رنگ های خاکستری روشن، خاکستری تیره و بنفش و Pi7 S2 در رنگ های مشکی، سفید و آبی تیره موجود است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون جدید Bowers & Wilkins معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *