هدفون بی سیم ریلمی Buds Air 3S معرفی شد

هدفون بی سیم ریلمی Buds Air 3S معرفی شد

اوایل امروز ریلمی گوشی هوشمند Realme C33 و Realme Watch 3 Pro را در بازار هند معرفی کرد. همراه با این دو دستگاه، این برند ایرفون Realme Buds Air 3S TWS را نیز در هند معرفی کرده است.

از نظر طراحی، Buds Air 3S دارای نوک بال گوش سیلیکونی است که به ایجاد تناسب ایمن برای تمرینات و فعالیت های ورزشی کمک می کند. از سوی دیگر این هدفون دارای کیس شارژ الهام گرفته و دارای درب شفافی است. گوشی ها در گزینه های رنگی Bass Black و Bass White موجود هستند.

این هدفون دارای یک درایور باس سه گانه تیتانیومی 11 میلی متری و چهار میکروفون با فناوری کاهش نویز AI ENCE است. این هدفون همچنین صدای فراگیر استریو Dolby Atmos را در دستگاه های پشتیبانی شده ارائه می دهند. TWS دارای چهار حالت صدای مختلف است: تقویت بیس، بیس واضح، تعادل طبیعی و صدای واضح.

Buds Air 3S در صورت استفاده با کیس شارژ تا 30 ساعت عمر باتری دارد. یک شارژ ساده 10 دقیقه ای 5 ساعت عمر باتری را فراهم می کند. حالت کم تأخیر 69 میلی‌ثانیه، 4 میکروفون با کاهش نویز هوش مصنوعی برای تماس‌ها، اتصال دوگانه، جفت سریع Google، کنترل لمسی کامل، رتبه‌بندی مقاومت در برابر آب IPX5 و پشتیبانی از برنامه Realme Link همگی در این دستگاه گنجانده شده‌اند.

Realme Buds Air 3Sبا قیمت 2500 از 14 سپتامبر در فروشگاه‌های Amazon، Realme.com و Realme  هند در دسترس خواهد بود. برای کسب جزئیات تکمیلی می توانید به وب سایت شرکت ریلمی مراجعه کنید. این شرکت در تلاش بوده مدل های جذابی را بزودی معرفی کند.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی ریلمی GT Neo 5 SE در تنا

نظرات در مورد : هدفون بی سیم ریلمی Buds Air 3S معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *