هدفون بی سیم بیرداینامیک Free BYRD معرفی شد

هدفون بی سیم بیرداینامیک Free BYRD معرفی شد

شرکت آلمانی beyerdynamic  که در سال 1924 تاسیس شد، به تازگی اولین هدفون بی سیم  خود را به شکل Free BYRD معرفی کرد که اکنون با قیمت 249 دلار از خرده فروشان آنلاین مانند آمازون و فروشگاه آنلاین رسمی beyerdynamic در دسترس است. هدفون جدید تا 11 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد و دارای فناوری حذف نویز فعال (ANC)، اتصال بلوتوث و درایورهای قدرتمند 10 میلی متری و همچنین دارای آخرین کدک های تطبیقی ​​aptX و AAC است.

انتشار رایگان BYRD اولین باری است که این شرکت صدای ممتاز واقعی خود را طراحی و توسعه یافته در Heilbronn، آلمان به هدفون بی سیم فشرده می آورد. توجه وسواس‌آمیز beyerdynamic به کیفیت صدا و جزئیات در هر محصولی که به بازار عرضه می‌شود بسیار مهم است و هیچ استثنایی برای اولین هدفون بی‌سیم آن قائل نشد.

طراحی منحصربفرد آکوستیک، درایور قدرتمند 10 میلی‌متری، و آخرین کدک‌های تطبیقی ​​aptX و AAC صدایی دقیق با وضوح بالا و باس قدرتمند این محصول را به گزینه برجسته تبدیل می‌کند. چه گوش دادن به موسیقی، چه تماشای جدیدترین سریال‌ها یا بازی در حین رفت و آمد، موتور Free BYRD از عهده این کار بر می‌آید.”

ANC دیجیتال داخلی با فناوری هیبریدی به طرفداران موسیقی تجربه صدایی با کیفیت ثابت و بدون سر و صدای محیطی منحرف می‌کند. آیا می خواهید دنیای اطراف خود را بشنوید؟ صدای محیط را می توان به راحتی از طریق حالت شفافیت با هم ترکیب کرد، بنابراین می توانید تنها با ضربه زدن روی هدفون از یک منظره صوتی فراگیر به یک مکالمه معنادار بروید. گیمرها و طرفداران سریال، حالت تأخیر کم Free BYRD را دوست خواهند داشت که همگام سازی کامل بین تصویر و صدا را تضمین می کند. سیستم راهنمای نور با استفاده از LED های رنگی مختلف به تسهیل عملیات های مختلف کاربر مانند حالت جفت شدن بلوتوث کمک می کند.

کلید عملکرد صوتی کلاسیک beyerdynamic یک تناسب راحت و مطمئن است. مصرف کنندگان می توانند از بین پنج هدفون سیلیکونی مختلف که توسط متخصصان آکوستیک beyerdynamic طراحی شده اند، انتخاب کنند تا از بهترین تناسب ممکن با تمرکز بر ارگونومی داخل گوش اطمینان حاصل کنند. سه هدفون مموری فوم اضافی برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی ارائه شده، در حالی که Free BYRD با گواهی IPX4 در برابر پاشش آب مقاوم است تا در برابر تعریق در هنگام تمرینات شدید یا باران در حین حرکت محافظت کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون بی سیم بیرداینامیک Free BYRD معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *