سری گلکسی نوت 20 و دریافت آپدیت اندروید 13

سری گلکسی نوت 20 و دریافت آپدیت اندروید 13

زمان زیادی نگذشته بود که گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا به برنامه One UI 5 بتا پیوستند. در واقع، مالکان در ایالات متحده تنها در اواسط اکتبر به نسخه بتا دسترسی پیدا کردند. اکنون به نظر می رسد که نسخه پایدار به روز رسانی اندروید 13 با طعم سامسونگ به سری نوت 20 می رود.

به گفته SamMobile، One UI 5 برای کاربران گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در برخی مناطق عرضه شده است. ظاهراً این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های سوئیس در دسترس قرار گرفته است و بقیه اروپا و سایر مناطق نیز به دنبال آن هستند. علاوه بر به روز رسانی اصلی سیستم عامل، کاربران همچنین پچ امنیتی اکتبر 2022 را دریافت خواهند کرد.

برای Galaxy Note 20 5G و Galaxy Note 20 Ultra 5G، دارندگان سیستم عامل نسخه N98xBXXU5GVJE را دریافت خواهند کرد. انواع 4G این دستگاه ها در عوض نسخه سیستم عامل N980FXXU5GVJE را دریافت خواهند کرد.

اگر ساکن سوئیس هستید و یکی از این گوشی ها را دارید، می توانید همین الان آپدیت را دانلود کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات بروید، سپس به نرم افزار به روز رسانی بروید و گزینه Download and install را بزنید.

سری گلکسی نوت 20 نیز تنها گوشی امروزی نیست که مورد توجه قرار گرفته است. ظاهراً سامسونگ همچنین آماده است تا نسخه پایدار One UI 5 را از امروز به سری گلکسی اس 20 و سری گلکسی اس 21 نیز بیاورد. پس از گذراندن مدت زمان طولانی در نسخه بتا، بسیار خوب است که شاهد عرضه نسخه پایدار آن به مجموعه بزرگتری از دستگاه‌ها باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو

نظرات در مورد : سری گلکسی نوت 20 و دریافت آپدیت اندروید 13

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *