هدفون بیتس Studio Buds+ اواسط می معرفی می شود

هدفون بیتس Studio Buds+ اواسط می معرفی می شود

در اکتشاف اخیر 9to5Mac، تصاویر منتشر نشده از هدفون آینده بیتس Studio Buds+ در بروزرسانی بتای iOS 16.4 یافت شد. این هدفون‌ جدید قرار است جانشین نسل اول بیتس Studio Buds باشد که در ژوئن 2021 منتشر شد. این هدفون‌ همچنین اخیراً توسط IMDA تأییدیه دریافت کرد.

اخیرا لیستی به هدفون بیتس Studio Buds+ در آمازون اشاره داشته که جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های آن از جمله رنگ بندی شفاف جدید، عمر باتری بهبود یافته و ANC نشان می دهد.

بیتس Studio Buds+ دارای عمر باتری چشمگیر تا 36 ساعت با کیس شارژ USB-C است که نسبت به 32 ساعت مدل نسل قبلی ارتقا یافته است. علاوه بر این، هدفون جدید دارای طراحی صدا جدید با میکروفون های 3 برابر بزرگتر و تهویه جدید برای بهبود فشار گوش هستند. Beats ادعا می‌کند که Studio Buds+ جدید 1.6 برابر قدرت حذف نویز فعال‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی ارائه می‌کند، همراه با حالت شفافیت تا 2 برابر بهبود یافته.

از نظر ویژگی‌ها، بیتس Studio Buds+ تعویض خودکار دستگاه، Hey Siri، جفت شدن با یک لمس و پشتیبانی Find My را برای کاربران اندروید و آیفون ارائه می‌کند.

این هدفون همچنین از صدای فضایی برای موسیقی عمیق پشتیبانی می کند و تجربه صدای فراگیر را ارائه می دهند که می توانید هر جایی ببرید. پلتفرم آکوستیک سفارشی Beats صدایی غنی را برای موسیقی یا تماس ارائه می دهد، در حالی که هر گوشی مجهز به مبدل دو لایه سفارشی است که برای ارائه باس شفاف و اعوجاج بسیار کم تا می شود.

علاوه بر این، بیتس Studio Buds+ با چهار گزینه مختلف گوشی، از جمله XS، S، M و L در جعبه ارائه می‌شود تا با طیف وسیع‌تری از اندازه‌های گوش متناسب باشد و یک مهر و موم صوتی محکم برای بهترین تجربه شنیداری ایجاد کند. علاوه بر این، با میکروفون‌های 3 برابر بزرگ‌تر، ANC قدرتمند و الگوریتم هدف‌گیری صدا، هدفون‌هایی با صدای پس‌زمینه دقیق فیلتر می کنند و عملکرد تماس واضحی ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، بیتس Studio Buds+ جدید در سه رنگ شفاف، مشکی، و عاجی عرضه می‌شود که به کاربران ظاهر جدیدی می‌دهد و آن‌ها را از Beats Studio Buds موجود متمایز می‌کند. رنگ شفاف به ویژه هیجان انگیز است و یادآور Nothing Ear 2s با طراحی تقریباً شفاف خواهد بود و نگاهی اجمالی به فناوری داخل آن در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید  اسپیکر بلوتوثی جدید بیتس در راه است

طبق فهرست آمازون، بیتس Studio Buds+ از 18 می 2023 عرضه خواهد شد و قیمت آن 169.95 دلار خواهد بود. این نسخه جدید از Beats بهبودهایی در طول عمر باتری، ANC و کیفیت کلی صدا ارائه می دهد و آن را به رقیبی شایسته در بازار برای کسانی که جایگزین بهتری به AirPods ترجیح می دهند یا از تلفن های اندرویدی استفاده می کنند تبدیل می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون بیتس Studio Buds+ اواسط می معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *