هدفون بلوتوث (Canalys)

هدفون بلوتوث (Canalys)

به گفته کارشناسان، 3 میلیارد اسباب بازی هوشمند در سال 2023 در سراسر جهان تحویل داده می شود که از 2.4 میلیارد در سال 2019 خواهد بود. نیمی از این تلفن های همراه 1.5 میلیارد است و این نشان از یک پیشرفت کوچک اما منظم دارد.
بزرگترین رده بعدی دستگاه صوتی شخصی هوشمند خواهد بود. این شامل هر چیز کوچکی است از هدست های بی سیم واقعی (TWS) گرفته تا هدفون ها با 726 میلیون سیستم پیش بینی شده برای عرضه در سال 2023 ، این نکته بزرگی است.

هدفون بلوتوث (Canalys)

در کوتاه مدت،هدفون بلوتوث  Canalys پیش بینی می کند که میزان تحویل دستگاه صوتی شخصی در سال جاری به 490 میلیون سیستم برسد، توسعه 32.1٪ در مقایسه با سال 2015 است. نمودار زیر را بررسی کنید – محور مستقیم مخفف توسعه 2019 تا 2020 ، محور قائم است. رشد پایدار از سال 2018 تا 2023 را دنبال می کند.

هدفون بلوتوث (Canalys)

دستگاه های صوتی بزرگتر – بلندگوهای صوتی هوشمند – دومین دسته سریع رشد هستند با افزایش 21.7 درصدی، پیش بینی می شود تولید کنندگان امسال 150 میلیون سیستم را جابجا کنند. تا سال 2023 بلندگوهای صوتی هوشمند تقریباً به اندازه باندهای هوشمند برجسته خواهند بود.
به نظر می رسد که اپل در واقع iPod زیر خود را کشف کرده است. پیش بینی می شود AirPod و همچنین سرویس Watch تا پایان امسال از Mac و همچنین iPad نیز فراتر روند. با این حال، هدفون بلوتوث  Canalys توضیح می دهد که اپل نیاز به تولید کنندگان مختلف دیگر دارد، که در تلاش هستند تا جامعه اکولوژیکی مرتبط با وسایل خود را ایجاد کنند و همچنین به روشی مشابه تجربه کاملی را ارائه دهند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون بلوتوث (Canalys)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *