هدفون اوپو Enco R Pro معرفی شد

هدفون اوپو Enco R Pro معرفی شد

در سه ماهه اول 2022، اوپو هدفون های Enco R TWS را در چین عرضه کرد. این هدفون ها با برچسب قیمت مقرون به صرفه و طراحی نسل اول اپل ایرپاد عرضه شدند. اکنون، مخابرات چین، هدفون Oppo Enco R Pro TWS را در وب سایت خود فهرست کرده است که طراحی، برخی از مشخصات و قیمت آن را نشان می دهد.

Oppo Enco R Pro که توسط Slashleaks مشاهده شد، بسیار شبیه AirPods Pro اپل است. بدنه هدفون ها دارای طراحی بیضی شکل با برند Oppo در جلو به همراه یک چراغ LED است که احتمالاً سطح شارژ هدفون را نشان می دهد.

لیست نشان می دهد که این ابزار دارای شماره مدل است. ETE71 و دارای درایورهای 12.4 میلی متری با پوشش تیتانیوم است. یکی از ارتقاءهای مهم نسبت به Enco R وجود حذف فعال نویز است. با این حال، سطح دقیق حذف نویز ذکر نشده است. در نهایت ابعاد این گجت 66.84×51.45×25.04 میلی متر و وزن آن 47 گرم است.

وب سایت China Telecom گوشی Oppo Enco R Pro را با قیمت 499 یوان (71 دلار) معرفی کرده است. این به طور قابل توجهی بالاتر از وانیلی Enco R است که با برچسب قیمت 299 یوان (42 دلار) عرضه شد. در حال حاضر، مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی به طور رسمی رونمایی خواهد شد. اما با توجه به این لیست، احتمالاً در روزهای آینده اتفاق می افتد. بنابراین، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Oppo برنامه 4 ساله تعویض باتری رایگان را ارائه می دهد

نظرات در مورد : هدفون اوپو Enco R Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *