درز اطلاعاتی درباره گوشی Z40S Pro نوبیا

درز اطلاعاتی درباره گوشی Z40S Pro نوبیا

Nubia Z40S Pro قرار است در تاریخ 20 جولای طی رویدادی به طور رسمی معرفی شود. این یک نسخه حرفه ای از Z40 Pro خواهد بود که در نیمه اول سال جاری معرفی شد. پیش از رونمایی، این شرکت مشغول تایید ویژگی های کلیدی Z40S Pro است. به تازگی نوبیا زیربرند ZTE تصمیم گرفت برخی اطلاعات کلیدی را فاش کند.

تیزرهای به اشتراک گذاشته شده توسط Nubia و جزئیات فاش شده منتشر شده توسط Digital Chat Station نشان می دهد که  دوربین عقب Z40S Pro شامل یک دوربین اصلی سفارشی 35 میلی متری مجهز به OIS بوده که به نظر می رسد از نوع 64 مگاپیکسلی IMX787 سونی خواهد بود. این دوربین با یک حسگر اولتراواید 50 مگاپیکسلی همراه می شود که می تواند به عنوان سیستم عکاسی ماکرو، حسگر تله فوتو پریسکوپی 125 میلی متری با کمک OIS و فلاش حلقه ای همراه شود.

Nubia Z40S Pro به یک کلید کشویی فیزیکی مجهز شده که می توان از آن برای دسترسی مستقیم به رابط عکاسی برای شروع عکسبرداری یا فیلمبرداری استفاده کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Z40S Pro این است که با صفحه‌نمایش تخت با حاشیه‌های بسیار نازک عرضه می‌شود.

نوبیا زد 40 اس پرو به چیپست موبایل اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد شد. همچنین انتظار داریم این شرکت نسخه ویژه Z40S Pro مبتنی بر انیمیشن را بزودی عرضه کند. Nubia Z40 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی 144 هرتز است. این دستگاه از یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5، حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 3.1 و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی بهره می برد.

دوربین عقب Z40 Pro یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی و یک حسگر تله فوتو پریسکوپی 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MyOS 12 در کار است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  REDMAGIC 7 به چیپست Snapdragon 8 Gen 1 مجهز است

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی درباره گوشی Z40S Pro نوبیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *