هدفون آمازون Echo Buds معرفی شد

هدفون آمازون Echo Buds معرفی شد

آمازون مجموعه ای از دستگاه های جدید اکو را معرفی کرده است. این موارد شامل سه اسپیکر هوشمند جدید و یک هدفون TWS می شود. مدل دوم با نام آمازون اکو بادز شناخته می‌شود و نسل سوم از خانواده Echo Buds است. جدیدترین دستگاه نسبت به نسل دوم Echo Buds بوده که دارای ANC و طراحی متفاوت است. به نظر می رسد غول تجارت الکترونیک با Echo Buds جدید رویکرد متفاوتی را دنبال می کند.

آمازون Echo Buds دارای طراحی نیمه در گوش با ساختار سبک دارای ساقه است. آنها با کنترل های لمسی قابل تنظیم بوده و هدفون ها دارای گواهی IPX2 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار هستند. این گجت صوتی از الکسا، سیری و دستیار گوگل نیز پشتیبانی می کند.

آمازون Echo Buds مجهز به درایورهای 12 میلی متری بوده که ادعا می شود صدایی غنی و متعادل ارائه می دهد. دو میکروفون و یک شتاب‌سنج تشخیص صدا برای از بین بردن صدای اطراف در هنگام تماس وجود دارد. هدفون TWS دارای ویژگی فیلتر VIP بوده که به کاربران اجازه می‌دهد اعلان‌ها را به مخاطبین یا برنامه‌های خاصی محدود کنند.

آمازون Echo Buds از یک پردازنده بلوتوث Qualcomm S5 (QCC5171) پشتیبانی می کند. هدفون TWS از جفت شدن چند نقطه ای پشتیبانی کرده که به کاربران امکان می دهد همزمان صدا را بین دو دستگاه جابجا کنند. گفته می‌شود این دستگاه صوتی تا 20 ساعت عمرباتری داشته و گفته می‌شود که هر هدفون با یک بار شارژ 5 ساعت قابل استفاده است.

آمازون اکو بادز 49.99 دلار قیمت دارد و در رنگ مشکی از 7 ژوئن به فروش می رسد. در دیگر خبرها طی بحبوبه‌ خریدهای فناوری و ادغام‌هایی که در سراسر جهان اتفاق می‌افتد، آمازون در حال مذاکره با Times Internet برای به دست آوردن MX Player، یکی از پرکاربردترین سرویس‌های پخش ویدیوی مورد تقاضا در هند است. از آنجایی که غول تجارت الکترونیک به گسترش پیشنهادات سرگرمی خود ادامه می دهد، خرید MX Player گام مهمی در جهت افزایش حضور آن در بازار هند خواهد بود. با این حال، شایان ذکر است که مذاکرات ادامه دارد و ممکن است به توافق منجر نشود. علاوه بر این، حداقل دو طرف علاقه مند دیگر از جمله Zee-Sony گزارش شده اند.

بیشتر بخوانید  به زودی قادر خواهید بود BMW خود را با الکسا قفل کنید

MX Player در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است، زیرا محبوبیت آن به دلیل طیف گسترده‌ای از فرمت‌های ویدیویی، قابلیت اطمینان در گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارزان‌قیمت و ارائه محتوای اصلی است. این برنامه ویدیویی دارای بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان است و به ویژه در هند محبوب است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون آمازون Echo Buds معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *