تبلت Legion Y900 لنوو در راه است

تبلت Legion Y900 لنوو در راه است

شرکت لنوو رسما تایید کرده که در رویداد بهاری Rescuer خود که بیشتر روی محصولات زیست محیطی تمرکز دارد، تبلت قدرتمند Legion Y900 را معرفی می کند. همانطور که از پسوند این مدل پیدا است، با یک مدل گیمینگ پرتوان رو به رو هستیم.

این تبلت نسبت به Y700 ویژگی های بهتری داشته که می تواند مشتریان را متقاعد سازد به تهیه این مدل بپردازند. مهم ترین ارتقای Y900 نمایشگر بزرگ 14.5 اینچی با وضوح 3K است. لنوو با استفاده از فناوری Goodix موجب شده تا سنسور نور این تبلت بتواند دمای رنگ و عملکردهای اندازه گیری نور محیط را دقیق تر به دست آورد. علاوه بر این، صفحه نمایش دارای نور PWM با فرکانس بالا تا 1920 هرتز، حداکثر روشنایی 500 نیت، نسبت کنتراست 1000000:1، عمق رنگ 10 بیتی و پشتیبانی از Dolby Vision خواهد بود.

برای ارائه یک تجربه برجسته، Y900 دارای سیستم صوتی چشمگیر با 4 توییتر JBL و 4 ووفر فوق خطی HJBL است. این 8 بلندگو با هم موجب می شوند تا در کنار Dolby Atmos یک صدا شفاف و همه جانبه را به مخاطب ارائه دهند. تبلت Y900 در بخش پردازشی از پردازنده Dimensity 9000 قدرت گرفته و با 12 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت حافظه قابل ارتقا UFS 3.1 و باتری 12300 میلی آمپرساعتی به فروش خواهد رسید.

این محصول گیمینگ همچنین از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی کرده و به افراد اجازه می دهد در مدت زمان کوتاهی تبلت را برای تجربه گیمینگ مداوم شارژ کنند. گذشته از مشخصات باید به نسل دوم قلم Xiaoxin، همراه با فناوری لمسی OLED Goodix، تجربه نوشتن نرمی را با حساسیت فوق‌العاده فشار بالا در سطح 4096 و نرخ نمونه برداری لمسی بالا ارائه می‌کند. لنوو نه تنها بر روی بهبود سخت افزار، بلکه بر پیشرفت نرم افزار نیز تمرکز داشت.

این تبلت دارای سیستم عامل ZUI 15 بوده که یک تجربه کاربری مالتی مدیا جذاب را رقم می زند.  تبلت پرچمدار لنوو Y900 با قیمت 4999 یوان، شامل فناوری پیشرفته و تجربه کاربری بی‌نظیری می شود. در حالی که تاریخ عرضه هنوز اعلام نشده، انتظار داریم با استقبال بزرگ از سوی خریداران رو به رو شود.

جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا رویداد مورد اشاره لنوو منتظر ماند که احتمال معرفی محصولات دیگری هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید  کامپیوتر یکپارچه ThinkCentre neo 50a لنوو معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت Legion Y900 لنوو در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *