نیمی از قطعات سخت افزاری پیکسل 7 پرو ساخت سامسونگ است

نیمی از قطعات سخت افزاری پیکسل 7 پرو ساخت سامسونگ است

گوگل Pixel 7 Pro یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی بود که در سال 2022 عرضه شد و بسیاری از خریداران و بازبینان از این دستگاه تمجید کردند. اما به نظر می رسد که سامسونگ نیز در موفقیت آنها نقش داشته است زیرا حدود نیمی از اجزای گوشی توسط شرکت رقیب ساخته شده است.

یک گزارش جدید در مورد هزینه ساخت یک واحد از مدل برتر غول موتور جستجو صحبت می کند. برای یک پاسخ ساده، گوگل حدود 413 دلار برای یک واحد خرج می کند. این رقم بر اساس قیمت گذاری قطعات و سایر هزینه ها محاسبه شده است. با این حال، این گزارش به جزئیات بسیار جالبی نیز اشاره کرد. نسخه 128 گیگابایتی پیکسل 7 پرو تقریباً نیمی از قطعات آن توسط غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ ساخته شده است.

این شرکت کسی بود که نمایشگر بلند 6.7 اینچی AMOLED خود را با وضوح 2K تولید کرد. این پنل به تنهایی 20 درصد از کل هزینه پیکسل 7 پرو را تشکیل می دهد. اما صفحه نمایش تنها جزء اصلی نیست که از سامسونگ تهیه شده است. چیپست اختصاصی گوگل روی پیکسل 7 پرو، Tensor G2 SoC، با همکاری سامسونگ توسعه یافته است که از نظر هزینه 7 درصد دیگر اضافه می کند.

پرچمدار جدید گوگل قلب بسیاری را برای عملکرد دوربین به دست آورده است و ببینید، سامسونگ نیز یکی از تامین کنندگان دوربین های پشتی آن است. سنسور ISOCELL GN1 برند کره جنوبی را هم در پیکسل 6 پرو و هم در پیکسل 7 پرو می توانید پیدا کنید. این تنها سنسور سامسونگ نیست، زیرا لنز تله فوتو 5 برابر و دوربین سلفی آن نیز توسط این شرکت ساخته شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر گوگل پیکسل فولد

نظرات در مورد : نیمی از قطعات سخت افزاری پیکسل 7 پرو ساخت سامسونگ است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *