نیسان جوک کاغذی که از ۲۰۰۰ قطعه کاغذ تشکیل شده!

نیسان جوک کاغذی که از ۲۰۰۰ قطعه کاغذ تشکیل شده!

نیسان در رده ی کراس اور خودروی را معرفی کرد که توانست بازار را شگفت زده کند. شاید طراحی خاص و تا حدودی خنده دار این خودور توانست در محبوبیت آن نقشی مهم داشته باشد اما این نکته هم بسیار جالب توجه است که نسبت به قیمت از امکانات بسیار خوبی برخوردار است.

اکر متوجه شده باشید، در مورد نیسان جوک صحبت میکنیم. خودوری دوست داشتنی که در سراسر جهان عرضه شئده است. اکنون ۵ سال از عرضه ی آن در بازار میگذرد تنها در اروپا ۷۰۰٫۰۰۰ دستگاه از نیسان جوک به فروش رسیده است. این خودرو روند چشم گیری در بازار ایران هم داشته و تعداد قابل توجهی از آن در بازار ایران وجود دارد.

اکنون که پنج سال از عرضه این کراس اوور به بازار گذشته است، به مناست تولدش، هنرمندی انگلیسی تبار با نام Owen Gildersleeve  دست به خلاقیتی جالب زده است. او  مدلی از خودرو نیسان جوک را طراحر کرد که تماما از کاغذ تشکیل شده است. Gildersleeve  با استفاده از ۲۰۰۰ قطعه کاغذ و صرف ۲۰۰ ساعت برای تشکیل آن توانست خودوری واقعی را با کاغذ تکشیل دهد. این خودرو تولید شده کاملا مثل نیسان جوک استاندارد است و همه ی قطعات آن مثل گلگیرها،چرخ ها ، چراغ ها و پنجره ی مشبک با کاغذ طراحی شده اند.

نیسان گفته است که از زمان عرضه ی رسمی نیسان جوک تا حالا حدودا ۱۵۰٫۰۰۰ واحد از این خودرو در انگستان به فروش رفته است.

با توجه به محبوبیت نیسان جوک این عمل بسیار به جا بود و یک تقدیر مناسب از این کراس اوور به جا آورده شد. باید دید که ایا پس از این اتفاق در مدل ۲۰۱۶ تغییراتی در نیسان جوک ایجاد خواهد شد یا خیر.

منبع: كافه دانش

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین ماشین ها در نمایشگاه 2014 نیویورک

نظرات در مورد : نیسان جوک کاغذی که از ۲۰۰۰ قطعه کاغذ تشکیل شده!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *