رندرهای جدید موتو جی 8، جی 8 پاور و موتو جی استایلوس منتشر شد

رندرهای جدید موتو جی 8، جی 8 پاور و موتو جی استایلوس منتشر شد

بر اساس آمارهای منتشر شده، گویا سری جی 7 موتورولا توانسته است توجهات بیشتری را در سال گذشته‌ی میلادی نسبت به clamshell ریزار موتورولا به خود جلب نماید. یکی از مدل‌هایی که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد، مدل جی 7 پاور موتورولا بود. دلیل این حجم از محبوبیت آنقدرها به شکل ظاهری این دستگاه ارتباطی ندارد. باتری این دستگاه با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بر ساعت سبب می‌شود تا کاربران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب نماید. همراه با یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی از نوع LCD با وضوح HD+ و رزولوشن 1570 * 720 با نسبت بدنه به صفحه‌نمایش (19.5:9)، با این میزان از حجم باتری و سخت‌افزارهای بکار برده شده در این دستگاه‌ می‌تواند تا سه روز شارژدهی داشته باشد.

دقیقا پیش از ماه ژانویه‌ی سال جاری میلادی، یک سری رندرهای مختلف از موتو جی 8 موتورولا منتشر شد و قرار بود که در سال 2020 میلادی این دستگاه معرفی گردد. اکنون بر اساس اطلاعات منتشر شده از افشاگر معروف، ایوان بلس، در توییتر رندرهای مربوط به موتو جی 8، موتو جی 8 پاور و موتو جی استایلوس انتشار یافت. اکنون باید بررسی کنیم ببینیم کدام یک از این دستگاه‌ها می‌توانند در برابر LG Stylo 5 قدرت نمایی داشته باشند. جی استایلوس می‌تواند به یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل از نوع FHD مجهز گردد. از طرفی دیگر، احتمالا پردازنده‌ی اسنپدراگون 665 با 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به عنوان قلب تپنده‌ی این دستگاه فعالیت خواهند کرد.

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند که یک دوربین 48 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته است و با همراهی یک ماژول 16 مگاپیکسلی دوربین و بهره‌مندی از یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌توانید به راحتی اجسام بسیار دور را با کیفیت بالا مشاهده نمایید. از طرفی دیگر، یک ماژول 25 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی این دستگاه در سوراخ پانچ قرار گرفته است. میزان ظرفیت باتری این دستگاه نیز احتمالا 4000 میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود. قلم را در این مدل فراموش نکنیم!.

موتو جی 8 پاور بار دیگر قدرت باتری 5000 میلی‌آمپر بر ساعت را نشان می‌دهد

موتو جی 8 با یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1560 * 720 با کیفیت HD+ نسبت بدنه به نمایشگر 21:9 نشان می‌دهد که یک گوشی با ابعاد کم، بدون حاشیه و بلند خواهد بود. احتمالا پردازنده‌ی اسنپدراگون 665 به عنوان قلب تپنده‌ی این دستگاه فعالیت خواهد داشت و افرادی که به این مدل از پردازنده‌ی اسنپدراگون علاقه‌ای ندارند باید بگوییم که همراه با 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگبایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. این دستگاه می‌تواند از یک دوربین سه‌گانه در پشت (ماژول اصلی 16 مگاپیکسلی+ ماژول 8 مگاپیکسلی فوق عریض+ ماژول 2 مگاپیکسلی ماکرو) و یک ماژول 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره‌مند باشد. احتمال داده می‌شود که یک باتری 4000 میلی‌آمپر بر ساعت نیز بر روی این دستگاه تعبیه شده باشد.

مشخصات شایعه شده برای موتو جی 8 پاور شامل یک صفحه‌نمایش 6.36 اینچی و پردازنده‌ی اسنپدراگون 665 است. این گوشی هوشمند باید دارای 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی باشد. دوربین سه‌گانه‌ی این دستگاه از یک ماژول اصلی 16 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌ عریض 8 مگاپیکسلی و یک ماژول 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره‌مند خواهد بود. این دستگاه با یک باتری 5000 میلی‌آمپر بر ساعت عرضه خواهد شد.

هر سه مدل از دستگاه‌های موتورولا دارای یک اسکنر اثر انگشت بر روی پنل پشتی خواهند بود که در داخل آرم موتورولا مخفی شده است و اندروید 10 نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه‌ها نصب شده‌اند. اگر به رندرها توجه داشته باشید، تاریخ نمایش داده شده بر روی صفحه‌ی قفل دستگاه روز سه‌شنبه 3 آوریل را نمایش می‌دهد که ما اکنون انتظار داریم تا در همین تاریخ از این سه مدل رونمایی به عمل آید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رندرهای جدید موتو جی 8، جی 8 پاور و موتو جی استایلوس منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *