نوع پردازنده هوآوی P60 مشخص شد

نوع پردازنده هوآوی P60 مشخص شد

امسال برند چینی هوآوی به استراتژی راه اندازی دوگانه خود باز خواهد گشت. این بدان معناست که این شرکت در سال جاری دو پرچمدار عرضه خواهد کرد. طبق گزارش‌های تاکنون، هواوی پی 60 و هواوی میت 60 را امسال عرضه خواهد کرد. با این حال، سری هواوی P60 قبل از میت 60 وارد بازار خواهد شد.

دو مدل جدید هواوی، LNA-AL00 و MNA-AL00، به تازگی مجوز اتصال به شبکه با استفاده از تجهیزات مخابراتی را دریافت کردند. شایعات در مورد این مدل ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد در سری هواوی P60 قرار دارند.

پس از بررسی های بیشتر، محصول با شماره مدل MNA-AL00 در GeekBench ظاهر شد. این دستگاه با کد مونالیزا عرضه می شود و از پردازنده 8 هسته ای 2.4 گیگاهرتزی و 8 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. با توجه به امتیاز GeekBench، امتیاز تک هسته ای آن 550 امتیاز و امتیاز چند هسته ای 2269 امتیازی است.

با توجه به اینکه پردازنده گرافیکی به عنوان Adeno 642L همراه با امتیاز اجرا ذکر شده است، این تراشه احتمالاً Snapdragon 778G است. با توجه به اطلاعات دسترسی قبلی به شبکه، هنوز فقط از 4G پشتیبانی می کند. در حال حاضر هیچ تاییدی مبنی بر استفاده این دستگاه از این تراشه وجود ندارد. بنابراین، برای اطلاعات مستقیم بیشتر باید چند هفته دیگر صبر کنیم.

دوربین اصلی هواوی P60 از سنسور IMX789 استفاده می کند، در حالی که دوربین Huawei P60 Pro دارای سنسور IMX888 است. این سنسورها از زیره های 1/1.4 اینچی پشتیبانی می کنند. طبق گزارش های زنجیره تامین، این شرکت امسال دو مدل پرچمدار را معرفی خواهد کرد. سری Mate 60 یکی است و سری P60 یکی دیگر. اولی باید امسال در حوالی مارس و دومی باید در حدود سپتامبر شروع به کار کنند. انتظارات اولیه این است که Huawei P60 باید از Snapdragon 8 + Gen 1 SoC استفاده کند. با این حال، به نظر می رسد که اطلاعات تراشه برای این سری مخفی باقی مانده است.

با توجه به عکس لو رفته از قاب محافظ، دوربین پشتی این دستگاه از یک ماژول مستطیل شکل استفاده می کند. دوربین اصلی باید در مرکز، در یک ناحیه دایره‌ای بسیار بزرگ قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  گوشی هوآوی P60 Pro راهی بازار اروپا شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوع پردازنده هوآوی P60 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *