نمایندگی ایسوس در ایران

نمایندگی ایسوس

یکی از مطرح ترین و برترین نمایندگی های برند رایانه ای و تجهیزات جانبی آن، نمایندگی ایسوس در ایران است. شرکت ایسوس به عنوان معتبرترین و مشهورترین شرکت جهانی در زمینه سیستم های رایانه ای در سال 1990 آغاز به کار کرد و تاکنون توانسته است صدها نمایندگی معتبر در سراسر جهان به ویژه ایران تاسیس کند.

ایسوس با نام اختصاری ASUSE شناخته شده است که در واقع از لحاظ لغوی به اسب بالدار که برگرفته از یکی از اسطوره های یونان باستان است، شهرت دارد.

شاید دلیل انتخاب این نام که منجر به احداث تعداد زیادی نمایندگی ایسوس به صورت رسمی شده است، قدرت، انسجام، روح پاک، چالاکی و صفات برتر است که برازنده این سیستم رایانه ای می باشد.

ایسوس یا آسوس با شعار همیشگی، کیفیت کالا و نوآوری و خلاقیت در دهه های اخیر محبوبیت زیادی در بین استفاده کنندگان از این برند کسب نموده است و تقریبا اکثر افراد برای تهیه انواع سیستم های رایانه ای به دنبال نمایندگی برند ایسوس هستند.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس در کشور عزیز ما ایران در شهرهای مختلف خدمات ارزشمندی در زمینه تجهیزات مکمل رایانه ای ارائه می دهد که در این محتوا به آن ها اشاره خواهد شد. شرکت ایسوس با تاریخچه درخشانی که داشته همچنان خوش آوازه می درخشد و نمایندگی های متعدد رسمی این شرکت فرا برتر حاکی از اعتبار آن دارد.

برای شناخت شرکت ایسوس، شهرهای دارای نمایندگی برند ابسوس در ایران، انواع محصولات ایسوس، امتیازات کسب شده توسط نمایندگی ایسوس در کشور و خدمات نمایندگی ایسوس ، در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

 

شرکت ایسوس

معرفی شرکت ایسوس

شرکت ایسوس، یا ایسوس تک حدود سی سال پیش در یکی از مراکز رایانه ای تایوان توسط چند مهندس خلاق و جوان روی کار آمد طوری که در مدت زمان کمی توانست بر رقبای خود پیشه بگیرد و نمایندگی ایسوس برند جهانی را تحت احاطه خود در آورد.

طرح اولیه افتتا ایسوس از شرکت ایسر، توسط چند تن از برجسته ترین متخصصان کامپیوتر گرفته شده است و این افراد توانستند به عنوان بنیان گذار مطرح شرکت ایسوس معرفی شوند.

شرکت ایسوس یکی از معتبرترین برندهای آسیایی در حیطه فناوری است و در کارخانه های بزرگ جمهوری چک، چین، تایوان و مکزیک در حال تولید انبوه است.

محصولاتی که از طریق شرکت ایسوس به نمایندگی ایسوس ارسال می شود تا مورد استفاده کاربران قرار گیرد، مشمول تمام افراد چه در سطح حرفه ای و چه مبتدی قرار می گیرد و کاربران با هر سطح اطلاعات فناوری و رایانه ای می توانند از محصولات این برند معتبر استفاده نمایند.

در جهان شرکت ایسوس را به عنوان یک تولیدکننده بزرگ مادربرد می شناسند طوری که اولین پردازشگر های حرفه ای دو منظوره توسط همین شرکت معرفی شده است. مادربردهای تولید شده شرکت ایسوس که توسط نمایندگی ایسوس در سراسر جهان به فروش می رسد به تعداد دو میلیون در سال، تولید می شود که در حیطه خود قابل مقایسه با دیگر برندها نیست.

 

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس در ایران

همان طور که گفته شد ایسوس توانست نمایندگی های بسیاری در جهان به ویژه خاورمیانه تاسیس کند. کشور ایران نیز برای آنکه کالاهایی با کیفیت در حوزه فناوری به متقاضیان ارائه دهد، با تاسیس نمایندگی فروش معتبر ایسوس امکانات و خدمات فوق العاده ای برای کاربران در نظر گرفته است.

نمایندگی ایسوس در شهرهای همچون تهران، کرج، شیراز، مشهد، رشت، اصفهان و … کالاهای برند معتبر ایسوس را به متقاضیان عرضه می دارد. برخی از این محصولات عبارتند از :

  • لپ تاپ
  • رایانه شخصی
  • تپ لت
  • سرور و مادربرد
  • نمایشگر و کارت ویدیویی
  • قطعه های شبکه ای
  • انواع تجهیزات جانبی و …

تخصصی ترین سایت های نمایندگی ایسوس در ایران را می توان در اقسا نقاط کشور جستجو کرد. این نمایندگی ها انواع امکانات رایانه ای را با قیمتی بسیار مناسب و با خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می دارند. همچنین نمایندگی ایسوس تعمیر لوازم جانبی سیستم های رایانه ای را در کوتاه ترین زمان ممکن توسط تیم مجرب و متخصص انجام می دهد.

خدمات نمایندگی ایسوس در کشور

نمایندگی ایسوس که در راستای ارائه محصولاتی مرغوب و معتبر جهانی در کشور فعالیت دارد، ضمن رضایت مشتریان از خرید، در مواقعی که ابزار و تجهیزات جانبی و رایانه ای دچار اختلال شود و نیاز به تعمیر پیدا کند، خدمات مطلوبی را ارائه می دهد.

 

نمایندگی ایسوس

برخی از خدمات نمایندگی ایسوس در کشور که توسط مجموعه های تخصصی فروش و تعمیرات برند ایسوس، انجام می شود و بیشتر به تعمیرات معطوف می شود به قرار زیر است:

  • فروش تجهیزات فناوری برند ایسوس
  • خدمات و پشتیبانی بعد از فروش
  • مشاوره جهت راه اندازی سیستم های مختلف رایانه ای
  • ارائه با کیفیت ترین محصولات
  • استفاده از کارشناسان متخصص فروش و مشاوره های رایگان به مخاطبین
  • عرضه سرویس تمام کالاهای برند ایسوس
  • تحویل به موقع محصولات بعد از خرید
  • قیمت مناسب
  • تعمیرات تخصصی نمایشگر
  • تعمیرات تخصصی آل این وان
  • تعمیرات انواع شارژر و سوکت
  • ریکاوری سی پی یو و رم
  • ارتقا ویندوز
  • رفع مشکلات کارت گرافیکی

امتیازات کسب شده نمایندگی ایسوس

شرکت جهانی ایسوس به دلیل گام بزرگی که در عرصه فناوری گذاشته است، تاکنون امتیازات بسیاری نه تنها در سطح خاورمیانه بلکه در سطح جهان کسب نموده است. همان گونه که قبلا عنوان شد، طراحی مادربرد نوین یکی از امتیازات کسب شده نمایندگی ایسوس بوده که دارای ساختاری متفاوت و فوق العاده بوده است.

مادربرد CROSSHAIRE VI موفق شد تا رکورد جهانی را در گینس به نام خود ثبت کند که این می تواند از افتخارات شرکت ایسوس و در واقع انواع نمایندگی ایسوس در جهان باشد.

طی سال های متوالی نمایندگی ایسوس، مادربردهای بسیاری را در کنار دیگر تجهیزات و ابزارآلات رایانه ای در بازارهای جهانی به فروش رساند.

خدمات نمایندگی ایسوس

از دیگر امتیازات کسب شده نمایندگی ایسوس تولید کارت گرافیک قدرتمند،  تولید نوت بوک منحصر به فرد، شرکت در پروژه های اوریگامی، تولید  تلویزیون، تولید رایانه های کوچک و سبک را می توان نام برد که همگی جز افتخارات نمایندگی ایسوس در ایران و دیگر کشورها ثبت شده است و کاربران با توجه به پیشینه این شرکت کلام نامدار و برجسته کماکان به خرید انواع محصولات ایسوس می پردازند.

کلام آخر

نمایندگی ایسوس به عنوان مجموعه ای کارآمد و حرفه ای با ارائه خدمات مختلف پس از فروش و تعمیرات تخصصی ابزار آلات جانبی محصولات فناوری اطلاعات، در میان مخاطبین پرطرفدار است. کالاهایی که کمپانی ایسوس توسط نمایندگی برند ایسوس عرضه می دارد از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و همین منجر به محبوبیت برند ایسوس در سطح کشور شده است.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایندگی ایسوس در ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *