سفر به ایروان با بلیط ارزان هواپیما می چسبه!

سفر به ایروان با بلیط ارزان هواپیما می چسبه!

سفر همیشه جذاب و به یادماندنی می باشد اما اگر بلیط هواپیما را با قیمت مناسب تهیه کنید، لذت سفر چند برابر می شود. ارمنستان به عنوان مقصدی پرطرفدار و نزدیک به ایران هر ساله مسافران زیادی به خصوص در ایام نوروز دارد. برای سفر به ارمنستان می توانید هم سفر هوایی و هم راه زمینی را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال خرید بلیط ایروان ارزان قیمت هستید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

پرواز تهران ایروان مناسب چه کسانی است؟

بلیط تهران ایروان یکی از محبوب ترین مسیرهای مسافران ایرانی است. این شهر علاوه بر جاذبه گردشگری، جذابیت های تجاری، کاری و سرمایه گذاری نیز دارد. بنابراین متقاضی زیادی برای خرید بلیط هواپیما ایروان وجود دارد. پس بهتر است مدتی قبل از سفر به فکر رزرو بلیط باشید.

اما چه افرادی به ایروان سفر می کنند؟ با توجه به بافت اقلیمی و فرهنگی این کشور مناسب افرادی است که علاقه مند به تاریخ، فرهنگ و جاذبه های طبیعی هستند. همچنین سرمایه گذارانی که در بخش مسکن، تجارت و واردات و صادرات کالا فعالیت می کنند، بارها در طول سال به نیاز به بلیط تهران-ایروان دارند. ارمنستان با پرواز مستقیم از تهران ایروان فقط 2 ساعت در مسیر هستید ولی اگر قصد سفر زمینی به ارمنستان را داشته باشید، در حدود 24 ساعت در مسیر هستید.

با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید

ایروان به عنوان پایتخت ارمنستان، مهم ترین شهر این کشور کوچک است که موقعیت سیاسی و اجتماعی آن باعث شدهتا یکی از زیباترین شهرهای منطقه قفقاز باشد.

از همین رو این شهر برای مسافرانی که از بازدید اماکن تاریخی و فضاهای باستانی لذت می برند، گزینه جذابی است. آب و هوای معتدل، فضای سبز، رودخانه ها و مراتع، مراکز تفریحی و گردشگری و همچنین نزدیکی به ایران باعث محبوبیت ایروان شده است.

اگر به ارمنستان سفر کردید حتما از مناطق دیدنی آن مانند دریاچه سوان، کلیسای اچمیاتزین، گیگارت، شهر دلیجان، سالن اپرای ایروان، کتابخانه ماتناداران و دهها جاذبه دیگر آن دیدن کنید و از آرامش ایروان لذت ببرید.

 

بهترین زمان سفر به ارمنستان چه زمانی است؟

از آنجایی که آب و هوای شهر ایروان معتدل است، بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ایروان، به سلیقه و هدف شما از سفر بستگی دارد. اما اگر قصد دارید در زمانی از ایروان بازدید کنید که به راحتی بتوانید از مناطق دیدنی آن بازدید کنید، فصول بهار و پاییز بهترین زمان برای خرید بلیط پرواز ارمنستان است. بسیاری از مسافران به منظور شرکت در جشنواره ها، مسابقات ورزشی، کنسرت موسیقی و رویداد فرهنگی به ارمنستان سفر می کنند که به همین منظور برای خرید بلیط ایروان برنامه ریزی می کنند.

قیمت بلیط هواپیما ارمنستان چند است؟

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما به عوامل مهمی مانند زمان سفر، نوع ایرلاین ها، نوع بلیط، نوع هواپیما، زمان خرید بلیط و … بستگی دارد. برای این که به آسانی بتوانید بلیط ارزان تهران ارمنستان را جستجو و خریداری کنید، بهتر است از راهکارهایی که به خرید شما کمک می کند، استفاده کنید.

برای استعلام قیمت بلیط هواپیما ارمنستان توصیه می شود با نکات مهم خرید ارزان ترین بلیط آشنا باشید. در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم:

انتخاب ایرلاین مناسب برای سفر به ارمنستان

در هنگام رزرو بلیط ایروان به نوع ایرلاین توجه کنید. بهترین پروازهای مستقیم برای سفر از تهران به ایروان را می توان به شرکت های هواپیمایی معتبری همچون ماهان، آرمنیا ایرویز، آرمنیا، آسمان اشاره کرد. تمامی پروازها در ساعات مشخصی انجام می شوند که در هنگام رزرو آنلاین بلیط هواپیما می توانید در قسمت جزییات بلیط آن را مشاهده کنید. برای لذت بردن از سفر خود می توانید پرواز ایروان به تهران ماهان را رزرو کنید.

اگر تمایل به رزرو پروازهای غیرمستقیم دارید، می توانید بلیط ایرلاین های قطر ایرویز، فلای دبی، هواپیمایی ایرفلوت و امارات را خریداری کنید.

سفر به ایروان با بلیط ارزان هواپیما می چسبه!

چگونه ارزانترین بلیط پرواز تهران ایروان را بخریم؟

لازم به توضیح نیست که خرید آنلاین بلیط هواپیما، مزایای زیادی دارد که یافتن ارزان ترین بلیط مهمترین آن است. با یک جستجوی ساده در سایت های معتبر گردشگری مانند تیک بان، به راحتی می توانید ارزان ترین پرواز تهران –ایروان را خریداری کنید.

سادگی محیط کار در سایت تیک بان، سرعت و دسترسی آسان به تمامی بلیط های سفر و همچنین برخورداری از تیم پشتیبانی 24 ساعته موجب شده است تا کاربران بتوانند تمامی خدمات سفر را به آسانی و به صورت آنلاین با قیمت مناسب خریداری کنند. این سایت با ارائه قیمت های منصفانه و همکاری با ایرلاین های معتبر راهی برای سفرهای ارزان و اقتصادی است. از همین رو برای جستجوی بلیط ارزان ایروان نیز می توانید تیک بان را جستجو کنید.

برای بهره مند شدن از مزایای خرید بلیط تیک بان می توانید بهwww.tikban.com  مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سفر به ایروان با بلیط ارزان هواپیما می چسبه!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *