پردازنده IQOO NEO 7 SE مشخص شد

پردازنده IQOO NEO 7 SE مشخص شد

iQOO در حال آماده شدن برای عرضه سری iQOO 11 در 2 دسامبر است. ما نمی دانیم که این تلفن بلافاصله پس از رویداد در مالزی در دسترس خواهد بود یا خیر. اما ما می دانیم که اکثر مشخصات آن به لطف تجربه iQOO 11 5G در طول رویداد از بین می رود. گزارش جدید تایید می کند که iQOO Neo 7 SE نیز در همان تاریخ معرفی خواهد شد. این گوشی به عنوان اولین گوشی با Dimensity 8200 SoC از مدیاتک وارد بازار خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش شده، مدیاتک دیمنسیتی 8200 یک ارتقاء تدریجی نسبت به Dimensity 8100 خواهد بود. همان ساخت 5 نانومتری و هسته های مشابه را دارد، اما پیکربندی متفاوت است. یک هسته ARM Cortex-A78 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز، 3 هسته ARM Cortex-A78 با حداکثر سرعت 3 گیگاهرتز و چهار هسته ARM Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز وجود دارد. ما انتظار داریم که از نظر عملکرد یک جهش جزئی داشته باشیم. با این حال، ما کنجکاو هستیم که ببینیم زمانی که تمام هزینه های عملکرد از مانع 3 گیگاهرتز فراتر رود، بهره وری انرژی خوب خواهد بود یا خیر. iQOO Neo 7 SE پاسخ ما را خواهد داد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم iQOO Neo 7 SE چه چیزی را به بازار خواهد آورد. ما انتظار داریم iQOO یک کمپین تبلیغاتی را قبل از رویداد در چند روز آینده آغاز کند. به لطف افشای اطلاعات، ما قبلاً از چند مشخصات این گوشی اطلاع داریم. به عنوان مثال، صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز دارد. این پنل احتمالا دارای یک سوراخ در مرکز برای دوربین سلفی است. تا کنون جزئیات در مورد دوربین نامشخص است، اما ما انتظار داریم که با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و نه چیزهای دیگر، برداشتی متوسط ​​داشته باشیم. iQOO Neo 7 SE انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی می گیرد. از نظر نرم افزاری، مطمئناً این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 13 با FuntouchOS 13 است.

iQOO همچنین دارای iQOO 11 5G و iQOO 11 Pro 5G برای رونمایی است، و ما انتظار داریم که اوج کمپین هایپ هفته آینده آغاز شود. این دو پرچمدار در مالزی عرضه خواهند شد، اما iQOO Neo 7 SE ابتدا به چین می آید.

بیشتر بخوانید  آیکیو 12 دارای نمایشگر 144 هرتز است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پردازنده IQOO NEO 7 SE مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *