نمایشگر قابل حمل StanbyME Go ال جی معرفی شد

نمایشگر قابل حمل StanbyME Go ال جی معرفی شد

ال جی نمایشگر بی سیم بزرگ جدیدی را با قابلیت لمسی معرفی کرده است. گفته می شود که این یک محصول قابل حمل بوده و به عنوان جانشین مدل قبل با پایه ای که در نمایشگاه CES سال گذشته معرفی شد، وارد بازار می شود. آخرین نمایشگر بی سیم StanbyME Go نام دارد.

StanbyME Go یک صفحه نمایش بی سیم قابل حمل است. دستگاهی که دارای نمایشگر 27 اینچی با پشتیبانی از قابلیت لمسی بوده و می توان آن را کج کرد و تا زاویه 90 درجه قرار دارد. قابلیت تنظیم ارتفاع تا 18 سانتی متر هم پشتیبانی می کند. افراد می توانند نمایشگر را به صورت افقی یا عمودی قرار دهند تا در هر طرفی که می خواهند محتوا را تماشا کنند.

حالت جدولی دارای بازی‌های تخته‌ای سفارشی شده و رابط کاربری خاصی بوده که می‌توان از آن‌ها در زمانی که صفحه نمایش صاف است، استفاده کرد. نمایشگر بی سیم ال جی StanbyME Go به بلندگوهای 20 واتی با پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Atmos مجهز شده است. همچنین دارای تشخیص صدا برای انجام کارهای مختلف با دادن دستورات صوتی است. صفحه نمایش بی سیم با سیستم عامل webOS دارای پشتیبانی از AirPlay و انعکاس صفحه هم است.

ال جی StanbyME Go با یک کیف عرضه می شود که صفحه نمایش بی سیم در آن قرار می گیرد. در بالای کیف یک دستگیره برای حمل آن در همه جا تعبیه شده است. لوازم جانبی مانند کنترل از راه دور و کابل های برق را نیز می توان در کیف نگهداری کرد. گفته می شود که نمایشگر بی سیم 11 نوع آزمایش درجه نظامی را برای دوام گذراند. دارای یک باتری داخلی بوده که امکان استفاده از آن را تا 3 ساعت بدون اتصال برق فراهم می کند.

ال جی StanbyME Go 1.17 میلیون وون (884 دلار) قیمت دارد. از 7 ژوئن در فروشگاه های آنلاین و آفلاین Koea در دسترس خواهد بود. در اخباری مرتبط ماه گذشته، ال‌جی لپ‌تاپ Gram SuperSlim را به بازار جهانی معرفی کرد و با افتخار عنوان باریک‌ترین لپ‌تاپ ال‌جی با نمایشگر OLED را به خود اختصاص داد. این لپ تاپ اکنون در سراسر اروپا در یک پیکربندی 16 گیگابایت + 1 ترابایت به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید  ال جی Gram 17 با نمایشگر 144 هرتزی از راه می رسد

شرکت ال جی Gram SuperSlim را با قیمت 1699 یورو برای 16 گیگابایت رم و یک مدل اس اس دی 1 ترابایتی در سراسر منطقه یورو فهرست کرده است. شایان ذکر بوده که این برند کره ای یک رم 32 گیگابایتی و یک مدل 2 ترابایتی را نیز در آمریکا به فروش می رساند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر قابل حمل StanbyME Go ال جی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *