فروش پلی استیشن 5 از 38 میلیون دستگاه عبور کرد

فروش پلی استیشن 5 از 38 میلیون دستگاه عبور کرد

پس از مقابله با کمبود قطعات که منجر به کاهش تولید شد و سونی پیش‌بینی‌های فروش خود را برای سال ۲۰۲۰-۲۱ ارزیابی مجدد کرد، PS5 به یک رکوردی دست یافته است. فروش پلی استیشن 5 به بالاترین حد خود رسیده ، زیرا این کنسول بهترین سال خود را سپری کرده است.

سونی اخیرا گزارش درآمد خود را برای سه ماهه پایانی سال 2021-22 منتشر کرده و این گزارش ها هستند که آخرین آمار فروش را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. سونی در سال مالی گذشته 19.1 میلیون دستگاه پلی استیشن فروخت که نسبت به سال گذشته 11.5 میلیون دستگاه جهش قابل توجه دارد. این عدد، تعداد فروش کلی را به 38.4 میلیون می رساند.

بلومبرگ خاطرنشان می کند که درآمد نرم افزار بازی و کاربران فعال ماهانه شبکه پلی استیشن در سال گذشته نیز افزایش یافته است. به نظر می‌رسد سونی از مشکلات زنجیره تامین که پلی‌استیشن در گذشته با آن‌ها روبه‌رو بوده کنار گذاشته و افزایش فروش بیشتری را پیش‌بینی می‌کند و هدف آن فروش ۲۵ میلیون دستگاه در سال‌های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ است. اگر این عدد را کسب کند یک رکورد می شود. به طور کلی، بخش بازی سونی در سال مالی جاری 3.64 تریلیون ین رشد داشت که نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش پیدا کرد.

این افزایش فروش در سال جاری به این دلیل نسبت داده شده که اکنون می توانید PS5 را در فروشگاه ها تهیه کنید. در سال های گذشته، فروش تحت تاثیر مسائل زنجیره تامین و کمبود قطعات قرار داشت.

در اواخر ماه مارس، سونی از کاهش قیمت 5000 روپیه ای برای تمامی نسخه های PS5 در هند خبر داد. این باعث شد که قیمت اولیه PS5 برای نسخه دیجیتال به 39990 روپیه برسد. در اخباری مرتبط سونی براویا X70L در سایزهای 43 و 50 اینچی عرضه می شود. وضوح صفحه نمایش 4K را همراه با X-Reality PRO ارائه می دهد که می تواند محتوا را با وضوح 2K یا FHD به 4K ارتقا دهد. یک موتور تصویر X1 4K HDR وجود دارد که از الگوریتم های پیشرفته برای کاهش نویز و افزایش جزئیات استفاده می کند. این تلویزیون‌ها از فناوری Motionflow XR برای جزئیات صاف و واضح در توالی‌های متحرک سریع بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید  سونی با دست پر در نمایشگاه CES 2015 حضور یافته است.

از نظر صدا، سونی براویا X70L به بلندگوهای دوتایی باز بافل پایین مجهز است که خروجی صدای 20 وات تولید می کند. فناوری صدای Dolby Audio روی برد وجود دارد. این تلویزیون ها دارای فناوری X-Protection PRO برای محافظت در برابر گرد و غبار، رطوبت، نوسانات برق و غیره هستند.

به هر حال انتظار افزایش فروش می رود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروش پلی استیشن 5 از 38 میلیون دستگاه عبور کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *