نمایشگر سامسونگ Odyssey OLED G9 معرفی شد

نمایشگر سامسونگ Odyssey OLED G9 معرفی شد

سامسونگ الکترونیکس از چند مدل مانیتور جدید در جریان رویداد CES 2023 رونمایی کرد. در طول نمایشگاه Consumer Electronics، این شرکت مانیتور جدیدی از سری Odyssey، ViewFinity و Smart Monitor را معرفی کرد.

اولین مدل OLED G9 Odyssey است. همانطور که از نام آن پیداست، صفحه نمایش 49 اینچی OLED با صفحه نمایش خمیده 1800R با نسبت تصویر 32:9 دارد. این مدل نیز مشابه مدل دیگری از Odyssey است که در جریان نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد که مانیتور 57 اینچی Odyssey Neo G9 است. این مدل دارای وضوح دوگانه چهارگانه HD و همچنین فناوری نقطه کوانتومی است که امکان کنترل پیکسل به پیکسل را برای نسبت کنتراست رنگ بی نهایت جدید فراهم می کند.

مشابه Neo G9، این مدل نیز برای گیمرها طراحی شده است و زمان پاسخگویی کم 0.1 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی بالای 240 هرتز را برای تجربه بازی روان ارائه می‌دهد. جدا از او، OLED G9 همچنین برنامه‌هایی را از شرکای خود مانند Prime Video، Netflix و YouTube از طریق Smart Hub خود ارائه می‌کند، در حالی که Samsung Gaming Hub که Xbox و NVIDIA GeForce Now را برای پشتیبانی از بازی‌های ابری، بدون نیاز به رایانه یا کنسول شریک ارائه می‌کند. نمایشگر.

ViewFinit S9 یکی دیگر از جدیدترین محصولات سامسونگ به سری مانیتورهایش است. این صفحه نمایش 27 اینچی با وضوح 5K برای اولین بار است. برخلاف سری Odyssey، مدل ViewFinity برای حرفه ای های خلاق مانند عکاسان و طراحان گرافیک طراحی شده است. رزولوشن بالای 5120 در 2880 با طیف رنگی گسترده 99 درصد DCI P3 همراه شده است تا جزئیات عالی را با دقت رنگ متوسط Delta E ≦21 برای بازتولید رنگ دقیق ارائه دهد.

علاوه بر این، مانیتور دارای موتور کالیبراسیون رنگ داخلی است که رنگ و روشنایی دقیق صفحه را تضمین می کند. کاربران حتی می توانند تعادل رنگ سفید، گاما و تعادل رنگ RGB را برای دقت بهتر از طریق برنامه کالیبراسیون هوشمند سامسونگ گوشی هوشمند خود تنظیم کنند. همچنین دارای یک صفحه نمایش مات است که بازتاب و تابش خیره کننده را محدود می کند تا حواس پرتی را در حین کار به حداقل برساند.

کاربران همچنین می توانند دوربین ها و سایر دستگاه ها را از طریق پورت های USB Type C و Thunderbolt 4 به مانیتور متصل کنند. این همچنین امکان انتقال فایل‌های حجیم یا ویدیوهای با وضوح بالا را از دستگاه‌های ذخیره‌سازی به رایانه شخصی آنها فراهم می‌کند. سری ViewFinity S9 همچنین دارای یک دوربین 4K SlimFit است که از کنفرانس ویدیویی بومی از طریق برنامه هایی مانند Google Meet پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  انتشار One UI 5.1 برای گوشی Galaxy A52s 5G

در نهایت، غول فناوری کره جنوبی نیز در جریان نمایشگاه CES از مدل Smart Monitor M8 رونمایی کرد. این مدل با طراحی شیک و باریک و در سایز 27 اینچی جدید عرضه می شود که در کنار سایز 32 اینچی آن به فروش می رسد. هر دو نسخه از وضوح 4K نیز پشتیبانی می کنند و در چهار گزینه رنگی مجزا در دسترس خواهند بود. این شامل آبی روشن، سبز بهاری، صورتی غروب آفتاب یا سفید گرم است. اگر بیشتر در مورد طراحی آن صحبت کنیم، مانیتور هوشمند M8 دارای پایه قابل تنظیم ارتفاع است که می تواند 90 درجه بچرخد.

همچنین با اتصال VESA سازگار است و همچنین می‌تواند به عنوان یک مرکز کنترل برای کار با دستگاه‌های متصل سازگار از راه دور از طریق SmartThings Hub عمل کند. در جلو، مانیتور یک دوربین یکپارچه SlimFit را در خود جای داده است که وضوح 2K دارد و با برنامه های کنفرانس ویدیویی مانند Google Meet کار می کند. مانیتور هوشمند توسط Samsung Knox Vault محافظت می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر سامسونگ Odyssey OLED G9 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *