نمایشگاه بین المللی CES 2019 چه زمانی برگزار خواهد شد ؟

نمایشگاه بین المللی CES 2019

یکی از نمایشگاه های بین المللی که بسیاری از برندها در آن هر ساله شرکت دارند، نمایشگاه CES می باشد. CES مخفف عبارت Consumer Electronics Show به معنای نمایشگاه الکترونیک مصرفی است که کمپانی ها در این نمایشگاه از جدیدترین برنامه ی خود برای معرفی تکنولوژی ها در آغاز سال میلادی سخن می گویند و حتی برخی از کمپانی ها اقدام به معرفی پتنت های خود می نمایند که قرار است در آینده ی نزدیک از آن ها رونمایی به عمل آورند. (18 دی لغایت 22 دی ماه)

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی CES 2019

نمایشگاه CES اساسا در هفته ی دوم ماه ژانویه یعنی ابتدای سال میلادی برگزار می گردد که سالیان زیادی است این نمایشگاه در لاس وگاس ایلات متحده دایر می شود. نخستین نمایشگاه CES در سال 1967 میلادی برگزار گردیده است و تا به امروز به عنوان اصلی ترین نمایشگاه فناوری ایالات متحده ی آمریکا شناخته می شود. این نمایشگاه در سال 2019 میلادی (سال جاری میلادی) نیز برگزار خواهد شد.

عمده فعالیت این نمایشگاه عرضه ی نوآوری‌ ها در خصوص تکنولوژی می باشد. این نمایشگاه در تاریخ هفتم ژانویه هر سال برابر با 19 دی ماه هجری شمسی آغاز به کار می نماید. محل فعلی این نمایشگاه در لاس وگاس ایالت نوادا در آمریکا برگزار می گردد. لازم به ذکر است که این نمایشگاه برای عموم آزاد نیست و تنها با مجوز رسمی افراد می‌ توانند وارد شوند. نمایشگاه بین‌المللی CES به عنوان یک انجمن جهانی برای اشخاصی است که قصد دارند در صنعت فناوری به پیشرفت و شکوفایی دست پیدا کنند و محصولات و تولیدات خود را به تمامی جهان و مشتاقان دنیای تکنولوژی معرفی نمایند.

نمایشگاه بین المللی CES 2019

این نمایشگاه هر ساله در شهر لاس وگاس برگزار می گردد که بیش از 40 سال به عنوان محلی تایید شده به مبتکران و فناوری‌ های موفق روز دنیا خدمت می نماید. این نمایشگاه جهانی نشان دهنده و پذیرای ابتکارات نسل‌ های بعدی در بازار خواهد بود. بیش از 3500 شرکت‌ کننده از این نمایشگاه CES در بین کشورها به عنوان ویترین خود استفاده می کنند که از این میان می‌ توان به سازندگان، طراحان، تامین‌ کنندگان قسمت سخت‌ افزاری تکنولوژی، سیستم انتقال فناوری تکنولوژی و بالاتر از آن به گردهمایی های 250 جلسه‌ ای به همراه 150 هزار کمپانی از 140 کشور مختلف دنیا اشاره نمود. از اینجا که این نمایشگاه به عنوان نماینده ی یک صنعت 280 میلیارد دلاری دستگاه های الکترونیکی در ایالات متحده می باشد و توسط انجمن دستگاه های الکترونیکی مصرف‌ کنندگان و انجمن تجاری فناوری، تولید و پشتیبانی می گردد، توانسته است توجه روسای تجاری و ایده پردازان پیشکسوت را به خود جلب نماید که در پشت آن موضوعات مرتبط با این صنعت مورد بحث قرار می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: ces

4/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : نمایشگاه بین المللی CES 2019 چه زمانی برگزار خواهد شد ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *