نقد و بررسی اپلیکیشن ارز دیجیتال Wallex نسخه اندروید و ios

نقد و بررسی اپلیکیشن ارز دیجیتال Wallex نسخه اندروید و ios

امروزه با وجود موبایل و اپلیکیشن‌، کارها سریع‌تر و راحت‌تر از استفاده از وب سایت‌ها پیش می‌روند. حتی در دنیای ارز دیجیتال کمتر وب سایتی وجود دارد که بدون اپلیکیشن فعالیت کند. صرافی والکس هم از این غافله عقب نمانده و با راه‌اندازی اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس در دو نسخه ios و اندروید، خرید و فروش ارز دیجیتال و مدیریت کیف پول را برای کاربران آسان‌تر کرده است. برای آشنایی بیشتر با صرافی والکس و اپلیکیشن ارز دیجیتال آن، آ ننیDDتا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی صرافی ارز دیجیتال والکس

در سال 1397 جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت شریف و تهران که در زمینه‌های برنامه‌نویسی، امور مالی و مدیریت مهارت دارند، فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال آغاز کردند. هدف از تأسیس صرافی والکس ایجاد محیطی امن و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ایرانی بود تا مجبور به استفاده از صرافی‌های خارجی نشوند و با خیال راحت دارایی خود را در یک کیف پول اختصاصی ایمن ذخیره کنند.

اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال والکس

اپلیکیشن صرافی والکس با رابط کاربری مناسب و امکانات و خدمات خوبی که به کاربران خود ارائه می‌دهد باعث شده تا از باقی رقبای ایرانی خودش پیش بگیرد. در ادامه شما را بیشتر با اپلیکیشن والکس و بخش‌های مختلف آن آشنا می‌کنیم.

ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس

احراز هویت سریع

ثبت‌نام و احراز هویت پایه در اپلیکیشن والکس کمتر از 5 دقیقه طول می‌کشد و بعد از ساخت حساب کاربری، تقریبا به تمامی امکانات اپلیکیشن دسترسی پیدا می‌کنید.

ابزارهای تحلیل نمودار

مهم‌ترین ابزار حرفه‌ای برای تحلیل بازارهای مختلف، تحلیل تکنیکال است که این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

رابط کاربری

اپلیکیشن ارز دیجیتال Wallex طوری طراحی شده که با کمی جستجو در برنامه به تمامی بخش‌های آن مسلط خواهید شد.

بازار ۲۴ ساعته

در صرافی والکس نیز مثل دیگر بازارهای ارز دیجیتال می‌توانید در هر زمان از شبانه‌ روز به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

تیم حرفه‌ای پشتیبانی در هر ساعت از شبانه‌ روز آماده پاسخ‌دهی به درخواست‌های شما است.

حد ضرر Stop Loss

کاربران با کمک این ابزار می‌توانند بدون زیر نظر گرفتن مداوم بازار، در جریان نوسان‌های بازار قرار گرفته و جلوی ضررهای بزرگ را بگیرند. از طریق این ابزار کاربر یک معامله خودکار با قیمت مورد نظر خود تنظیم می‌کند و به محض اینکه بازار به قیمت معامله رسید، معامله فعال می‌شود و دیگر کاربر نیازی به آنلاین بودن ندارد.

دانلود اپلیکیشن ارز دیجیتال

برای نصب اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس اینجا کلیک کنید. به تازگی وب‌اپلیکیشن صرافی والکس برای کاربران آیفون فعال شده است که می‌توانید با مراجعه به همان صفحه آن را دریافت کنید.

نقد و بررسی اپلیکیشن ارز دیجیتال Wallex نسخه اندروید و ios

ثبت نام در اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس

حالا که اپلیکیشن را نصب کردید نوبت به ثبت نام در صرافی والکس رسیده است. ثبت نام در دو مرحله انجام می‌شود:

مرحله اول

در صفحه اول فیلد شماره موبایل و رمز عبور را پر کنید. سپس با تأیید قوانین صرافی والکس و حل کپچا روی ثبت نام بزنید. بعد از آن به شما یک پیامک حاوی کد تأیید داده می‌شود که با وارد کردن آن وارد مرحله بعد می‌شوید.

مرحله دوم

در این مرحله با تکمیل اطلاعات نام کاربری، تاریخ تولد، شماره ملی و شماره کارت بانکی که باید به نام خودتان باشد، احراز هویت پایه تأیید می‌شود. در احراز هویت پایه امکاناتی مثل واریز نامحدود کوین، واریز روزانه تا سقف 50 میلیون تومان و معامله نامحدود در بازارها را دارید اما تا زمانی که احراز هویت پیشرفته را انجام ندهید محدودیت برداشت از حساب والکس روبرو هستید.

مرحله سوم

برای احراز هویت پیشرفته ابتدا شماره تلفن ثابت و عکس (خوانا و بدون بریدگی) از کارت ملی خود را ارسال کنید. بعد از آن ربات با تلفن ثابت شما تماس می‌گیرد و یک کد تأیید بهتان می‌دهد تا آن را وارد اپلیکیشن کنید. تأیید احراز هویت معمولا کمتر از 2 ساعت طول می‌کشد.

معرفی بخش‌های مختلف اپلیکیشن ارز دیجیتال والکس

خانه

در بخش خانه با اطلاعات مهمی از جمله خدماتی که صرافی والکس به کاربران ارائه می‌دهد روبرو می‌شوید. همینطور می‌توانید احراز هویت خود را به سطح پیشرفته ارتقاء دهید، کارمزد معامله‌ها را بر اساس تومان، USDT و BTC مشاهده کنید، به بخش خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کنید و در آخر چارت قیمت ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.

بازارها

صفحه بازارها، به چارت قیمت ارز دیجیتال و خرید و فروش آنی اختصاص دارد.

معامله

در این صفحه، هم می‌توانید به خرید و فروش آنی بپردازید، هم معامله پیشرفته داشته باشید. بسته به نیازتان می‌توانید نمایش این منو را از طریق تنظیمات حساب کاربری حذف کنید.

کیف پول اختصاصی

با زدن آیکون سه نقطه در بالای بخش کیف پول می‌توانید لیست تراکنش‌های خود را چک کنید، به تومان و کوین برداشت یا واریز انجام دهید و همچنین حساب‌های بانکی و دارایی خود را مدیریت کنید.

در ادامه صفحه نمودار پراکندگی و تغییرات دارایی شما طی 30 روز گذشته نشان داده می‌شود.

در پایین صفحه لیستی از تمام ارزهای دیجیتال را که می‌توانید در صرافی والکس خرید و فروش کنید به نمایش درآمده است. در حال حاضر می‌توانید بیش از 80 رمز ارز را در اپلیکیشن صرافی والکس خرید و فروش کنید.

حساب کاربری

در این صفحه لیستی از امکانات فرعی صرافی والکس را در اختیارتان قرار داده است. در این بخش می‌توانید:

  • سطح احراز هویت خود را ارتقاء دهید.
  • سطح کاربری خود را افزایش دهید.
  • مشخصات کاربری خود را تغییر دهید.
  • امنیت حسابتان را بررسی کنید.
  • پیام‌هایی که از طرف صرافی به شما فرستاده می‌شود چک کنید.
  • نوتیفیکیشن قیمت هر رمز ارز را روشن کنید تا هنگام رسیدن به قیمت دلخواهتان در لحظه با خبر شوید.
  • از دوستان خود دعوت کنید تا از 25 الی 45 درصد کارمزد تراکنش‌هایشان پاداش بگیرید.
  • با استفاده از API با سطوح دسترسی مختلف، با امنیت بالا و کنترل کامل، کلیدهای خصوصی بسازید.
  • همچنین می‌توانید در این بخش با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نقد و بررسی اپلیکیشن ارز دیجیتال Wallex نسخه اندروید و ios

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *