تاریخ رونمایی خانواده آیفون 12 اپل مشخص شد

آیفون 12

اپل همچون دیگر رقبا سال 2020 رویدادهای معرفی محصولات جدید خود را به صورت آنلاین برگزار می کند. در حالی که سال های گذشته آیفون های این شرکت در سپتامبر رونمایی می‌شدند، سال 2020 تغییری در زمان رونمایی آیفون 12 و مدل های مختلف آن به وجود آمد.

ما پیش بینی می کردیم محصولات این شرکت را در سپتامبر مشاهده کنیم اما برند کوپرتینویی تصمیم گرفت در سپتامبر رویداد آنلاینی برگزار کند که طی آن دو ساعت هوشمند اپل واچ و دو مدل تبلت نسل جدید آیپد رونمایی شد.

از محصولات رویداد سپتامبر باید به ساعت هوشمند اپل واچ سری 6، اپل واچ SE، آیپد ایر 4 و آیپد نسل نهمی اشاره کرد. حال به تازگی کوپرتینویی ها اعلام کردند در جریان رویداد آنلاین 13 اکتبر قرار است شاهد رونمایی چندین محصول جدید باشیم. البته تمامی آنها از نوع آیفون هستند و بعید است دیوایس دیگری توسط برند مورد اشاره معرفی شود.

تاکنون شایعات مختلفی از آیفون 12 کسب کردیم بخصوص اینکه چهار مدل دارد و این چهار مدل 5.4، 6.1، 6.2 و 6.7 اینچی هستند. مدل 5.4 اینچی یک  آیفون مینی محسوب شده و می‌تواند همان نسخه کوچک دیگر آیفون باشد.

چهار دیوایس همگی از پنل OLED بهره می برد و نخستین باری است که اپل تصمیم می گیرد تمامی گوشی های آیفون سال را به چنین پنلی مجهز کند. گذشته از آن باید بیان داشت که سری آیفون 12 از صفحه نمایش تخت، دوربین ارتقایافته و مشخصات کلیدی بهبودیافته برخوردار هستند.

بنابراین با خانواده معمولی رو به رو نیستیم. به هر حال تا 13 اکتبر یک هفته فاصله باقی مانده و بهتر است صبر پیشه کرد تا مشخص شود اپل برای نسل جدید آیفون ها چه ویژگی در نظر دارد. احتمال می رود نسل جدید اپل تی وی هم در همین رویداد معرفی شود. زیرا گفته شد دو مدل اپل تی وی جدید در دست توسعه قرار دارد و بی شک بزودی رونمایی می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل پنسل نسل جدید فردا معرفی می شود

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی خانواده آیفون 12 اپل مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *