نسل بعدی گوشی های اوپو با بدنه تمام شیشه

نسل بعدی گوشی های اوپو با بدنه تمام شیشه

اوپو همیشه سعی داشته محصولات باکیفیتی را در مقایسه با رقبا ارائه دهد. بنابراین عجیب نیست که شاهد اسمارتفون های رده بالا در کنار برخی گجت های پوشیدنی باشیم.

Oppo می‌خواهد فرض شما را مبنی بر اینکه همه گوشی‌های هوشمند ظاهری یکسان دارند، رد کند. با طراحی جدید خود که به طور کامل فلز را جایگزین شیشه می کند، ظاهری بسیار ساده دارد.

ما این فرصت را داشتیم که در Oppo Inno Days شرکت کنیم، رویداد سالانه سازنده چینی که به عنوان یک نمایشگاه فناوری واقعی عمل می کند. همراه با رونمایی رسمی از Oppo Find N2 Flip و Oppo Find N2 که هر دو گوشی‌های هوشمند تاشو هستند، اوپو همچنین از عینک متصل و تراشه MariSilicon Y که ممکن است صدای گوشی‌های هوشمند را بهبود بخشد، رونمایی کرد.

اگرچه این شرکت چینی از این مناسبت برای معرفی یک ایده جدید برای گوشی هوشمند استفاده کرد. دومی منحصر به فرد است زیرا کاملاً از شیشه ساخته شده است و نیاز به قاب برای نگه داشتن صفحه و پوسته را در کنار هم نافی می کند. Oppo به همین دلیل از آن به عنوان “شیشه یکپارچه” یا “یک بدنه تمام شیشه” یاد می کند.

علیرغم داشتن فرم بسیار غیرعادی، گوشی هوشمند هنوز فضایی برای درگاه USB-C در پایین دارد. ما مطمئن نیستیم که چگونه چنین تلفن هوشمندی ممکن است روزانه سرگرم کننده باشد، و ما به خصوص علاقه مندیم که Oppo چگونه تعمیرات را انجام دهد. به نظر می رسد که از یک تکه شیشه ساخته شده است، بنابراین جدا کردن آن ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد.

پشت گوشی هوشمند بدون شک خیره کننده ترین ویژگی آن است زیرا انعکاس های آن بسیار زیاد است. قسمت عقب بسیار نرم است و تقریباً ما را به یاد مایعی مانند جیوه می اندازد. بنابراین، در مقایسه با اکثر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، این ظاهر غیرمعمول بسیار اساسی‌تر است، اما همه از چنین طراحی برای دستگاه‌های خود استقبال نمی‌کنند.

در هر صورت، این مفهوم به ما نگاهی اجمالی به گوشی‌های هوشمند آینده می‌دهد، اما هیچ چیز ثابت نمی‌کند که Oppo با مدل‌های آینده‌اش این مسیر را طی خواهد کرد. این ایده‌ها اغلب صرفاً برای نشان دادن قابلیت‌های تکنولوژیکی سازنده وجود دارند.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن گوشی اوپو Reno 8 در رنگ جدید

Oppo با گوشی هوشمند متوقف نشد. همچنین از یک ساعت و هدفون با طراحی مشابه اما کاملاً شیشه ای رونمایی کرد. در آینده نزدیک، این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند پرچمدار Find X6 را عرضه کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل بعدی گوشی های اوپو با بدنه تمام شیشه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *