نسخه 16 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه آیکیو Neo 8 Pro عرضه شد

نسخه 16 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه آیکیو Neo 8 Pro عرضه شد

iQOO به تازگی گوشی های هوشمند سری Neo 8 را در چین عرضه کرده است. این مجموعه از اسنپدراگون 8+ نسل 1 و Dimensity 9200+  قدرت می گیرند و شامل دو مدل استاندارد و پرو می شوند.

هر دو این دستگاه ها با حداکثر 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شدند. اکنون، این برند نسخه 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی را برای مدل Pro عرضه کرده است. آخرین نسخه iQOO، Neo 8 Pro، با ارائه گزینه ذخیره سازی 1 ترابایتی برای اولین بار در مجموعه محصولات خود، به عنوان یک دستگاه قابل توجه متمایز است. این گنجاندن قابل توجه آن را متمایز می کند، زیرا هیچ دستگاه iQOO دیگری قبلا چنین ظرفیت ذخیره سازی گسترده‌ای را دریافت نکرده است.

در کنار یک پردازنده سطح پرچمدار و یک دوربین اصلی چشمگیر سونی IMX866VCS، گوشی Neo 8 Pro رقابت تنگاتنگی با گوشی های هوشمند برتر بازار دارد. با کمال تعجب، این گوشی هوشمند پر ویژگی با فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی با قیمت مقرون به صرفه 3699 یوان (518 دلار) در دسترس است.

iQOO Neo 8 Pro یک صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED چشمگیر را به نمایش می گذارد که وضوح 1.5K یا 2800 در 1260 پیکسل را ارائه می دهد. این صفحه نمایش با طراحی صاف و حفره ای دوربین در وسط صفحه، دارای نسبت صفحه به بدنه 92.9 درصد و نسبت تصویر 20:9 است. علاوه بر این، نمایشگر از محتوای HDR پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به نرخ نوسازی 144 هرتز برسد.

 
نسخه 16 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه آیکیو Neo 8 Pro عرضه شد

در بخش سخت افزاری، Neo 8 Pro از پردازنده مدیاتک Dimensity 9200+ قدرت گرفته و دارای تراشه گرافیکی Immortalis-G715 و پردازنده سیگنال تصویر Vivo V1+ است. این ترکیب عملکرد قوی را ارائه می دهد که قادر به انجام وظایف سخت و بازی های با عملکرد بالا به سادگیست. این دستگاه برای تکمیل قدرت پردازشی خود، 16 گیگابایت رم LPDDR5x را برای انجام چند کار بی‌وقفه ارائه می‌کند و با گزینه‌های فضای ذخیره‌سازی از 256 گیگابایت تا یک ترابایت حافظه UFS 4.0 عرضه می‌شود که فضای کافی را برای فایل‌ها، برنامه‌ها و رسانه‌های شما فراهم می‌سازد.

انرژی این گوشی را یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی تامین می کند. با این حال، شارژ بی سیم پشتیبانی نمی شود. در قسمت عب، Neo 8 Pro دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی نیز از نوع 16 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید  گوشی آیکیو Z8x در Geekbench دیده شد

Neo 8 Pro با سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر Origin OS 3.0 در چین عرضه می شود و یک تجربه نرم افزاری کاربرپسند و قابل سفارشی را ارائه می دهد. ویژگی‌های اضافی عبارتند از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر برای باز کردن قفل راحت، بلندگوهای دوگانه برای صدای فراگیر و گزینه‌های ارتباطی مانند Wi-Fi 7 و بلوتوث 5.3 برای اتصال بی‌سیم یکپارچه.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه 16 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه آیکیو Neo 8 Pro عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *