نسخه کوکاکولا گوشی Realme 10 Pro 5G معرفی شد

نسخه کوکاکولا گوشی Realme 10 Pro 5G معرفی شد

در طول سال ها، ما شاهد همکاری های قابل توجهی بین برندهای گوشی های هوشمند و طراحان لوکس مانند پرادا، تام براون و دولچه و گابانا بوده ایم. علاوه بر این، ما همچنین شاهد مشارکت با خودروسازانی مانند لامبورگینی و مک لارن و همچنین فیلم‌هایی بوده‌ایم. با این اوصاف، ریلمی جدیدترین گوشی هوشمند خود، Realme 10 Pro 5G edition کوکاکولا را معرفی کرد. همانطور که ممکن است از نام و تصویر حدس بزنید، این گوشی هوشمند حاصل همکاری Realme و کوکاکولا است.

Realme تمام تلاش خود را برای این همکاری با نام تجاری نه چندان ظریف انجام داده است و از برند نمادین کوکاکولا نهایت استفاده را کرده است. می‌توانید لوگوی کلاسیک کوکاکولا در قسمت پشتی گوشی هوشمند آینده را ببینید که این شرکت آن را «طراحی پشت نامتقارن 70/30» می‌نامد که «سه نقطه مشکی و هفت نقطه قرمز» را نشان می‌دهد. Realme در بیانیه مطبوعاتی اولیه خود هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات گوشی هوشمند به اشتراک نمی گذارد، در عوض کلمات ارزشمندی را به قدرت داشتن لوگوی کوکاکولا در آخرین محصول خود اختصاص داده است.

تا آنجا که جزئیات دیگر، این گوشی هوشمند با ابزار حذف سیم کارت سفارشی، فیگور کوکاکولا realmeow، برچسب‌ها و کارت شماره عرضه می‌شود زیرا این محصول نسخه محدودی است. اگر این گوشی توجه شما را به خود جلب کرده است، می توانید Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition را از وب سایت این شرکت رزرو کنید و اگر واقعاً علاقه مند هستید، باید سریعاً در مورد آن صحبت کنید، زیرا این گوشی فقط محدود به 1000 دستگاه در سراسر جهان خواهد بود.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی Realme C53 با دوربین 108 مگاپیکسل از راه رسید

نظرات در مورد : نسخه کوکاکولا گوشی Realme 10 Pro 5G معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *