نسخه پرو مکس آیفون 15 با دوربین پیروسکوپی بهتر از راه می رسد

نسخه پرو مکس آیفون 15 با دوربین پیروسکوپی بهتر از راه می رسد

انتظار می رود اپل با عرضه آیفون 15 پرو مکس در اواخر سال جاری، برای اولین بار دوربین پریسکوپ را به خط تولید آیفون خود اضافه کند. اما یک گزارش جدید می گوید هر کسی که امیدوار است این فناوری در سال 2024 به آیفون 16 پرو کوچکتر برسد، ناامید خواهد شد.

استفاده از دوربین پریسکوپ به اپل این امکان را می‌دهد تا سطح زوم اپتیکال را که دوربینش می‌تواند مدیریت کند، بدون اینکه خود آیفون حتی ضخیم‌تر از آنچه هست، افزایش دهد. این رویکردی است که سایر سازندگان گوشی مانند سامسونگ قبلاً اتخاذ کرده‌اند و انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس اولین کسی باشد که چنین دوربینی را دریافت می‌کند. سال آینده، به نظر می رسد که این ویژگی آیفون 16 پرو مکس نیز باشد.

مینگ چی کو، تحلیلگر پرکار، در یک سری توییت می‌نویسد که اپل دوربین پریسکوپ را به عنوان یکی از ویژگی‌های آیفون 16 پرو مکس در سال 2024 حفظ خواهد کرد، علی‌رغم انتظارات قبلی بازار مبنی بر اینکه آیفون‌های بیشتری از این فناوری بهره خواهند برد.

گزارش Kuo در تضاد با گزارش The Elec در اوایل ژانویه است که دقیقاً خلاف آن را پیشنهاد می کرد. آن گزارش حاکی از آن بود که آیفون 16 پرو نیز دارای دوربین مشابهی خواهد بود. با این حال، حفظ ویژگی دوربین به عنوان Pro Max-Only منطقی است. اپل به تلاش برای متمایز کردن بیشتر مدل‌های آیفون خود ادامه می‌دهد، همانطور که از نحوه قرار دادن دوربین 48 مگاپیکسلی در مدل‌های iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max در سال 2022 مشاهده می‌شود. همین آیفون‌ها همچنین از تراشه جدید A16 Bionic بهره می‌برند. در حالی که آیفون های غیر پرو به A15 Bionic بسنده می کنند.

برنامه‌های اپل هر چه که باشد، تا سپتامبر که انتظار می‌رود اپل به‌طور رسمی از مدل‌های جدید رونمایی کند، آن‌ها را به طور قطعی نمی‌دانیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  میزان تقاضای آیفون XR در چین از آیفون 8 بیشتر خواهد بود

نظرات در مورد : نسخه پرو مکس آیفون 15 با دوربین پیروسکوپی بهتر از راه می رسد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *