نسخه ویژه گوشی OnePlus Ace Pro منتشر شد

نسخه ویژه گوشی OnePlus Ace Pro منتشر شد

گوشی هوشمند OnePlus Ace Pro Genshin Impact edition در چین عرضه شد. این یک نسخه محدود از OnePlus Ace Pro معمولی است که در ماه آگوست عرضه شد. OnePlus Ace Pro نیز یک نوع تغییر نام تجاری از OnePlus 10T در بازار جهانی است. برای کسانی که نمی دانند، Genshin Impact یک بازی اکشن نقش آفرینی است.

نسخه OnePlus Ace Pro Genshin Impact با تغییرات طراحی و همچنین یک جعبه سفارشی همراه با چیزهای خوب از بازی نقش آفرینی ارائه می شود. این گوشی هوشمند با جعبه هدیه سفارشی با بسته بندی محدود در سطح کلکسیونر عرضه می شود. جعبه دارای بافتی است که دیوار شهر را در ورودی بندر Liyue منعکس می کند. این گوشی هوشمند با جعبه هدیه ای همراه است که شامل موارد مختلفی مانند برچسب گردو، پوستر محدود نقاشی گردو، «نامه ای به مسافران» (شامل 1000 سنگ ناهموار)، پین اجکتور سیم کارت، آداپتور شارژ صندلی پروانه، و محافظ اتلاف حرارت سفارشی شده است. پوسته.

نسخه OnePlus Ace Pro Genshin Impact با ورود به گوشی هوشمند، از نسل سوم فناوری شیشه ابریشمی و طراحی یکپارچه استفاده می کند که ادعا می شود پس از 25 روز و 130 فرآیند ساخته شده است. یک بافت شعله در پنل پشتی وجود دارد که نمادی از گردوی بازی است. افکت های نور و سایه را می توان با زوایای دید متفاوت تغییر داد. یک پروانه کوچک وجود دارد که بالای لوگوی OnePlus باقی می ماند. دکمه پاور نیز با رنگ قرمز برجسته شده است. واحد فلاش LED همچنین دارای “چشم شکوفه آلو” از چوب گردو است. در نهایت، قسمت پایینی پنل پشتی دارای نقش برجسته سر پرتره گردو است.

در مورد مشخصات اصلی، نسخه OnePlus Ace Pro Genshin Impact مانند نسخه معمولی است. این بدان معناست که دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. دوربین جلو 16 مگاپیکسلی دارد در حالی که تنظیمات دوربین پشتی شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند از یک SoC اسنپدراگون 8+ نسل 1 همراه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. باتری 4800 میلی آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می‌شود. نسخه OnePlus Ace Pro Genshin Impact با سفارشی‌سازی نرم‌افزار گردو عرضه می‌شود که شامل پویانمایی بوت، تصویر زمینه زنده، باز کردن قفل اثر انگشت، انیمیشن شارژ، نمادهای برنامه داخلی و موارد دیگر می‌شود.

بیشتر بخوانید  مشخصات کلیدی گوشی OnePlus Ace 2 منتشر شد

نسخه OnePlus Ace Pro Genshin Impact در یک نسخه 16 گیگابایتی + 512 گیگابایتی موجود است و قیمت آن 4299 یوان (591 دلار) است. از امروز با شروع فروش از 31 اکتبر آماده پیش خرید است. OnePlus همچنین یک خنک کننده تلفن Yuashen Limited Edition 18W با نقطه انجماد را معرفی کرده است. قیمت آن 219 RMB (30 دلار) است اما با قیمت دوره محدود 199 RMB (27 دلار) در دسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه ویژه گوشی OnePlus Ace Pro منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *