نسخه ویژه گوشی OnePlus Ace 2 راهی بازار شد

نسخه ویژه گوشی OnePlus Ace 2 راهی بازار شد

گوشی هوشمند OnePlus Ace 2 در اوایل فوریه امسال راهی بازار چین شد. این مدل در رنگ های مشکی و آبی به بازار رسید. همانطور که انتظار می رفت، این برند اکنون نسخه ویژه از این گوشی هوشمند را معرفی کرده که OnePlus Ace 2 Genshin Impact Limited Edition نام دارد.

OnePlus Ace 2 Genshin Impact Limited Edition طراحی مشابهی با مدل استاندارد داشته و تنها رنگ و تم متفاوتی شامل آن می شود. با این حال، در پنل عقب قرمز رنگ با بافت چرمی همراه است. این رنگ از Xiangling، شخصیت عنصر آتش در بازی ویدیویی Genshin Impact الهام گرفته شد. رنگ قرمز گدازه‌ای خیره‌کننده به نظر می‌رسد و گفته می‌شود که پنل عقب از جنس چرم ساده گرم ساخته شد که ضد رسوب، بادوام و به طور طبیعی سازگار با پوست است. هر دو سمت چپ و راست پنل عقب دارای یک خط الماس دو بال هستند و دو بخیه برای ایجاد یک بافت ظریف اضافه شده است.

به عنوان یک گوشی نسخه محدود، باکس خاص با دسته فلزی نیز در این مدل قابل مشاهده است. نسخه محدود Genshin Impact به همراه پوستر اسکرول Xiangling Lihua، برچسب‌های Xiangling و کارت‌های نمایش اطلاعات شخصیت‌های بازی ویدیویی ارائه می‌شود.

OnePlus Ace 2 Genshin Impact Limited Edition با تم های رابط کاربری سفارشی و جلوه های صوتی طراحی شده توسط این برند و تیم Genshin Impact عرضه می شود. دارای آیکون ها، تصاویر پس زمینه و موارد دیگر است. این گوشی هوشمند همچنین دارای 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. سایر مشخصات اصلی دستگاه مانند مدل اصلی خواهد بود. از جمله باید به صفحه نمایش 6.64 اینچی 1.5K AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 ، دوربین سه گانه عقب 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی اشاره کرد.

در اخباری مرتبط OnePlus Nord اصلی در سال 2019 عرضه شد و این مدل یک گوشی هوشمند میان رده ای بود که توانست موردتوجه قرار گیرد. جانشین آن، OnePlus Nord 2، همچنان با تعادل قیمت و مشخصات تحت تاثیر قرار می‌داد. اکنون، شایعاتی مبنی بر عرضه زودهنگام Nord 3 به گوش می رسد. در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد، گویی گوشی هوشمند وارد مرحله آزمایشی در هند و سراسر جهان شده که به احتمال بسیار در آینده نزدیک رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید  OnePlus 11 با قابلیت خاص گیمینگ از راه می رسد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه ویژه گوشی OnePlus Ace 2 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *