نوع پردازنده گوشی آنر 80 مشخص شد

نوع پردازنده گوشی آنر 80 مشخص شد

چهارشنبه آینده، 23 نوامبر، آنر احتمالا آخرین حرکت بزرگ خود در سال 2022 را انجام خواهد داد. این برند فرعی سابق هوآوی با گوشی های جذاب و بدون تمام فشارهایی که هواوی را تحمل می کند، حضور خوبی در بازار ایجاد کرده است. اکنون آنر سری جدید گوشی های هوشمند Honor 80 را معرفی می کند و فاش ها در حال گسترش است. طبق آخرین گزارش، آنر 80 دارای چیپست کاملاً جدید سری اسنپدراگون 7 با نام Snapdragon 782G است. این پردازنده خاص ممکن است در جریان Snapdragon Summit که در آن Snapdragon 8 Gen 2 ارائه می شود ظاهر شود. این گزارش همچنین Honor 80 Pro را با Snapdragon 8 + Gen 1 تایید می کند.

متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد این پردازنده Qualcomm Snapdragon 782G در دست نیست. این ممکن است جایگزینی برای اسنپدراگون 780 5G باشد که در بحبوحه بحران در بازار نیمه هادی ها ناپدید شد. علاوه بر این، ما انتظار داریم که بالاتر از سری اسنپدراگون 778G باشد. تفاوت های آن در مقایسه با اسنپدراگون 7 نسل 1 در حال حاضر نامشخص است. با این حال، اکنون که این برند به صورت تئوری به سمت سری 7 نسل 1 حرکت کرده است، دیدن راه اندازی یک اسنپدراگون 782G جدید توسط کوالکام کنجکاو است. شاید، ما فقط شاهد یک بهبود جزئی یا راه اندازی مجدد هستیم، چیزی که شایسته حضور در سری جدید Gen نیست.

مشخصات Honor 80 SoC نامشخص است، اما می‌توانیم روی چیزی با تولید ۶ نانومتری یا ۵ نانومتری شرط‌بندی کنیم. علاوه بر این، می‌توانیم انتظار 4 هسته ARM Cortex-A78 و 4 هسته ARM Cortex-A55 را داشته باشیم. ما انتظار نداریم که چیپست طعم ARMv9 را به ارمغان بیاورد. ما همچنین انتظار داریم که Adreno 642 یا یک نسخه جدید سکان هدایت وظایف گرافیکی را در دست بگیرد. در پایان، احتمالاً Snapdragon 782G اینجاست تا دوباره سری Snapdragon 778G را جدید کند. بنابراین، کوالکام می تواند تا یک سال دیگر به فروش این تراشه ها ادامه دهد. گفته می شود، آنر 80 ممکن است حداقل از نظر عملکرد نسبت به مدل قبلی خود یک ارتقاء تدریجی باشد.

از سوی دیگر، آنر 80 پرو مانند یک پرچمدار واقعی عمل خواهد کرد. Snapdragon 8+ Gen 1 را به ارمغان می آورد، که تا زمان عرضه، دیگر یک تراشه پیشرفته نخواهد بود. این گوشی همچنین سیستم عامل Honor Magic را معرفی خواهد کرد که جایگزین Magic UI شده است. ما همچنین انتظار یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی را داریم. شایان ذکر است که پرچمدار واقعی این خط، Honor 80 Pro+ است. این دوربین یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت. آخرین اما نه کم‌اهمیت، ما همچنین انتظار یک نوع SE را داریم. ممکن است در یکی از این گوشی ها شاهد دوربین 160 مگاپیکسلی نیز باشیم، اما زمان مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  گوشی Magic V2 تاشو آنر در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوع پردازنده گوشی آنر 80 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *