نسخه لامبورگینی لپ تاپ ریزر Blade 16 X معرفی شد

ریزر نسخه ویژه لپ تاپ Razer Blade 16 x را تحت عنوان Automobili Lamborghini Edition با همکاری شرکت سازنده خودروهای اسپرت ایتالیایی لامبورگینی معرفی کرده است. این لپ‌تاپ منحصربه‌فرد در RazerCon 2023 رونمایی شد و طراحی الهام‌گرفته از لامبورگینی را به پیکربندی بالاترین Razer Blade 16 می‌آورد.

بدنه لپ‌تاپ از یک تکه آلومینیوم آسیاب‌شده با CNC ساخته شده که رنگ مشکی مات Razer را حفظ می‌کند اما لهجه‌های نارنجی لامبورگینی را اضافه می‌کند. این طراحی شامل یک الگوی متمایز بر روی درب و برجسته‌های نارنجی در پورت‌های USB و صفحه کلید است. حتی صفحه نمایش لپ تاپ نیز نشان لامبورگینی را به رنگ نارنجی نشان می دهد.

این لپ‌تاپ در زیر نمای بیرونی منحصربه‌فرد خود، عملکرد خوبی در بازی دارد. دارای پردازنده Core i9 نسل سیزدهم اینتل و گرافیک RTX 4090 انویدیا است که قادر به اجرای بازی های کامپیوتری سخت با تنظیمات بالا است. علاوه بر این، لپ تاپ یک حافظه سخاوتمندانه 4 ترابایتی SSD سریع ارائه می دهد. یکی از ویژگی های برجسته صفحه نمایش Mini-LED با حالت دوگانه است که به کاربران امکان می دهد بین رزولوشن 4K در 120 هرتز برای کارهای خلاقانه و وضوح FHD+ در 240 هرتز برای بازی جابجا شوند.

Razer Blade 16 x Automobili Lamborghini Edition دارای برچسب قیمتی 4999.99 دلار است و تنها به 150 دستگاه منحصراً در ایالات متحده موجود است.

ریزر Blade 16 X یک لپ تاپ حرفه ای

نسخه لامبورگینی لپ تاپ ریزر Blade 16 X معرفی شد

در اخباری مرتبط ریزر نامی شناخته شده در صنعت گیمینگ است. طبق آخرین گزارش ها، این شرکت با عرضه کنترلر بازی موبایل Kishi V2 Xbox Edition در حال توسعه خط تولید خود است. این دستگاه جدید قرار بوده هم کاربران آیفون و هم کاربران اندروید را به خود جذب کند، و در اینجا چیزی است که گیمرها باید درباره این جدیدترین نوآوری بدانند.

بیش از یک جذابیت بصری، ادغام Kishi V2 با Game Pass ایکس‌باکس، درهای را به روی صدها بازی از طریق استریم ابری باز می‌کند. این اتصال صرفاً جنبه زیبایی ندارد، زیرا دستگاه برای ارائه بازخورد لمسی مرتبط با عناوین AAA Xbox برنامه ریزی شده است. یکی از مهمترین نقاط فروش بازی های بدون تاخیر، کنترلرها برای کنترل و دقت بیشتر بهینه شده اند. نمای بیرونی برای اطمینان از ارگونومی بهتر، با محرک‌های واضح‌تر و احساس نرم‌تر، دوباره طراحی شده که برای جلسات طولانی‌تر بازی آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید  رونمایی از لپ‌ تاپ عجیب ریزر با سه نمایشگر در CES 2017

در حالی که به نظر می رسد این کنترلر در درجه اول به علاقه مندان ایکس باکس پاسخ می دهد، تنها به آن پلتفرم محدود نمی شود. سازگاری با بازی‌های رایانه شخصی، عناوین گوشی‌های هوشمند را حفظ می‌کند و حتی از طریق حالت کنترل‌کننده مجازی، که همگی توسط برنامه Razer Nexus پشتیبانی می‌شود، امکان تجربه بازی شخصی‌سازی شده را فراهم می‌کند.

این نسخه با عرضه گسترده تر مدل Kishi V2 Pro همراه است، که زمانی منحصراً به دستگاه دستی بازی Razer Edge متصل می شد. اکنون می توان آن را به صورت مستقل در این فرمت Xbox خریداری کرد. جدیدترین محصول معرفی شده Razer به دنیای بازی های موبایل، ترکیبی از سبک و ارگونومی را به ارمغان می آورد. این بیشتر از یک کنترلر Xbox است. ابزاری برای تجربه گسترده‌تر بازی است که پلتفرم‌های مختلف را پیوند می‌دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه لامبورگینی لپ تاپ ریزر Blade 16 X معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *