بازی هایی که قرار است زمستان امسال معرفی شوند

بازی هایی که قرار است زمستان امسال معرفی شوند

معمولا بازی های خوب و برگزیده در نزدیکی تعطیلات و آخر های سال به بازار عرضه می شود.یعنی در زمستان بازی هایی که کاربران مخصوص خود را دارند و یا مخاطبان خاص خود را دارند عرضه می شوند و از این فهرست برای شناخته شدن استفاده می کنند. اما هر چه به فصل بهار نزدیک می شویم تعداد بازی های پرطرفدار و جالب نیز بیشتر می شود. از این رو به بررسی بازی های عرضه شده در زمستان ۹۶ می پردازیم. اما امسال ظاهرا قرار نیست زیاد پر سر و صدا باشد و قرار است بازی های قدیمی بر روی کنسول های جدید را در سه ماه آینده شاهد باشیم.

 Dissidia Final Fantasy  NT

این بازی در‌ ژانر اکشن و دستگاه گیم PS4 و در ۲۱ دی ماه عرضه شده است.

بازی هایی که قرار است زمستان امسال معرفی شوند

این مجموعه یعنی فاینال فانتزی به عنوان بازی سی ساله با شخصیت های خوب و جذاب است. این شخصیت ها علاوه بر داستان های خود قدرت های ماورایی خود را نیز دارند. برای اولین بار شرکت بازی سازی اسکوئر در بازی مبارزه ای psp این شخصیت ها را مقابل یک دیگر قرار داد و آن ها را وارد مبارزه با هم کرد. این بازی آن چنان موفق از آب در آمد که  این شرکت آن را قصه وار و برای ادامه آن نیز بازی های تولید کرد. قسمت جدید این بازی یعنی dissidia  را سازندگان بازی هایdead or alive طراحی و ساخته اند. اکنون می توان به متعادل و جالب بودن این بازی و سیستم مبارزه آیی آن اطمینان داشت و اگر با این بازی خاطره دارید بهتر است یک عدد از این بازی را خریداری کنید.

 

Street Fighter V: Arcade Edition

این بازی به سبک مبارزه آی و برای کنسول های PS4 و PC و در تاریخ ۲۶ دی عرضه شده است.

بازی هایی که قرار است زمستان امسال معرفی شوند

شرکت بازی سازی کپ کام بر این موضوع تاکید داشت که  بازی استریت فایتر ۵ فقط برای یک کنسول و یک نسخه از منتشر خواهد شد که با انتشار آن ، حرف های این شرکت درست نبوده. بزودی قرار است نسخه آیی از این بازی به بازار بیاید علاوه بر رایگان بودن شخصیت ها و لباس های پولی دارای ضربات و حرکت های جدیدی در شخصیت های آن می باشیم. همچنین این شرکت اعلام کرده که بروزرسانی این نسخه که شامل تغییرات ذکر شده بود، به صورت رایگان به تمامی نسخه های این بازی ازائه می شود.

اما با این وجود باید تمامی شخصیت ها ، مراحل و لباس های نسخه اصلی را بخرید. اگر بازی استریت فایتر ۵ را خریداری نکرده اید ، نسخه arcade edition را بخرید و تمام امکانات عرضه شده را داشته باشید.

 

Lost Sphear

این بازی به سبک نقش آفرینی و در کنسول های PS4 ,PC ,Nintendo Switch و در تاریخ ۳ بهمن ماه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  بهترین لپ تاپ های گیمینگ

بازی هایی که قرار است زمستان امسال معرفی شوند

بازی i am setsuna با موفقیت خود به شرکت اسکوئر انیکس ثابت کرد که علاقه افراد به بازی های نقش آفرینی های کلاسیک ژاپنی هنوز هم وجود دارند. همانطور که گفته شده موفقیت بازی i am setsuna  که به سبک نقش آفرینی دهه نود طراحی شده بود , این شرکت را برای ساخت یک استادیوم برای ساخت بازی های این چنینی ترقیب کرد. به همین منظور lost sphear را همان سازندگان بازی i am setsuna می سازند. این بازی دقیقا یک بازی نقش آفرینی نوبتی که مثل نقش آفرینی های کلاسیک ژاپنی است. و در این بازی می توانید قصه ها ، شخصیت های خاطره انگیز و یک دنیای خوب باشید. با بازی lost sphear می توانید فاینال فانتزی ۴ و ۶ را برای شما یاد آوری کند.

 

Dragon Ball FighterZ

این بازی به صورت مبارزه یی و برای کنسول های. Ps4 ,xbox,one,pc و در ۶ بهمن ارائه می شود.

بازی هایی که قرار است زمستان امسال معرفی شوند

برای درک کیفیت بازی dragon ball FighterZ گفتن اینکه سازندگان بازی های guilty gear آن را می سازند، کافی است. همین طور می توان گفت که استودیو بازی سازی arc system work بهترین سازنده بازی های مبارزه آیی است . این استودیو در تلاش بوده تا بازی dragon ball fighterz را مشابه به انیمه اصلی آن بسازد. این بازی به صورت سه بعدی ساخته شده و در آن می توان بهترین حالت گرافیکی سل شید را در آن ببینید و حالت آن، حالت نیمه آبی هست. شخصیت های مثل دراگون بال و همچنین قدرت آن در یک مبارزه بخوبی مشخص می شود. اگر شما نیز طرف دار دراگون بال هستید بدون معطلی این بازی را خریداری کنید.

 

Monster Hunter World

این بازی اکشن و برای دستگاه های PS4 ،Xbox one می باشد که در تاریخ ۶ بهمن عرضه می شود.

بازی هایی که قرار است زمستان امسال معرفی شوند

این بازی یعنی شکارچی هیولا شما تا ساعت ها سرگرم می کند. این بازی به شدت اعتیاد آور و مراحل آن بسیار سرگرم کننده است. این بازی به عنوان اولین بازی کنسول هشتمی monster hunter world از همه قسمت ها فراتر رفته ، یعنی بزرگترین دنیایی که تا به الان در این بازی ها وجود داشته ، و شاهد بیشترین تعداد هیولاها و سلاح ها خواهیم بود. طراحان در این بازی دنیایی زنده با جزئیات دقیق را طراحی و ساخته اند. بطوری که در این دنیا مدت زیادی را سیر می کنید.  نسخه جدید این بازی هم طرفداران سبک نقش آفرینی و هم طرفداران سبک ماجراجویی را به خود جذب می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازی هایی که قرار است زمستان امسال معرفی شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *