نسخه دیمنسیتی Xiaomi 13 در کار نیست

نسخه دیمنسیتی Xiaomi 13 در کار نیست

اوایل امروز، Lei Jun رسما تایید کرد که سری Xiaomi 13S در اواخر امسال وجود نخواهد داشت. به دنبال این اعلامیه، یک افشاگر قابل اعتماد فاش کرد که این شرکت نسخه مدیاتک دیمنسیتی گوشی های شیائومی 13 را نیز عرضه نخواهد کرد.

برای ناآشناها، شیائومی سال گذشته سری Xiaomi 12S را با دوربین‌های تنظیم‌شده لایکا و تراشه بهتری نسبت به مدل‌های اصلی عرضه کرد. این گوشی ها را شیائومی 12 اس اولترا همراهی می کرد. در همان زمان، این برند یک نوع Dimensity از شیائومی 12 پرو را نیز معرفی کرده بود.

چند ماه پیش شایعاتی در مورد مدل Dimensity از سری Xiaomi 13 منتشر شد. با این حال، درست زمانی که خط تولید رسمی شد، اطلاعات درز در مورد این نسخه دیگر از گوشی کاهش یافت.

اکنون، Digital Chat Station فاش می‌کند که نسخه Dimenisty از سری 13 شیائومی در پایان سال 2022 لغو شده است. با این حال، او به عرضه Redmi K60 Ultra با چیپست Dimensity در نیمه دوم سال 2023 اشاره می‌کند.

از لحاظ تاریخی، مدل‌های Redmi K Ultra بیشتر از تراشه‌های پرچم‌دار مدیاتک استفاده می‌کنند. از این رو، این دستگاه شایعه شده می تواند جایگزینی برای کسانی باشد که منتظر نسخه لغو شده شیائومی 13 دیمنسیتی هستند.

Xiaomi 12 Pro Dimensity Edition سال گذشته با قیمت ارزان‌تری نسبت به Xiaomi 12 Pro اصلی معرفی شد. دلیل آن این است که نه تنها دارای چیپست ارزان‌تر Dimensity 9000 Plus است، بلکه دوربین‌های کاهش‌یافته و سرعت شارژ آهسته‌تر نیز دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی شیائومی می A3

نظرات در مورد : نسخه دیمنسیتی Xiaomi 13 در کار نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *