انتشار تصویر زنده گوشی Find N2 Flip

انتشار تصویر زنده گوشی Find N2 Flip

اوپو Find N2 Flip، اولین گوشی تاشو این شرکت با نمایشگر تاشو، در 15 دسامبر رونمایی خواهد شد. این شرکت پوستری را برای نمایش نمایشگر خارجی بزرگ Find N2 Flip منتشر کرد. یک عکس زنده از این دستگاه در Weibo منتشر شده است. این صفحه نمایش پوشش خود و همچنین دوربین های عقب را به خوبی نشان می دهد.

تصویر فاش شده نمای عقب مدل بنفش Find N2 Flip را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می شود، دارای صفحه نمایش بزرگ پوششی است و در کنار آن یک دوربین دوگانه با فلاش LED دوگانه و یک میکروفون قرار دارد. صفحه نمایش خارجی را می توان نشان داد و زمان و تاریخ و همچنین ظرفیت باتری را نمایش می دهد.

به احتمال زیاد صفحه نمایش پوششی ممکن است ویژگی های دیگری مانند نمایش اعلان ها و داشتن منظره یاب برای گرفتن سلفی با استفاده از دوربین های عقب را ارائه دهد. گزارش ها حاکی از آن است که صفحه نمایش آن 3.26 اینچی است که بزرگتر از Motorola Razr 2022 و Samsung Galaxy Z Flip 4 است.

انتشار تصویر زنده گوشی Find N2 Flip

گزارش ها ادعا کرده اند که Find N2 Flip دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی E6 AMOLED تاشو است که وضوح Full HD + 2520 x 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. گفته می شود که دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی سونی iMX709 است.

تنظیمات دوربین دوگانه در پشت Find N2 Flip احتمالا دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 با پشتیبانی از OIS و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض است. این دستگاه بر روی اندروید 13 مبتنی بر ColorOS 13 اجرا می‌شود و دارای اسکنر اثر انگشت در طرفین است.

تراشه Dimensity 9000+ احتمالاً Find N2 Flip را تامین می کند. ممکن است تا 12 گیگابایت رم، تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 44 واتی عرضه شود. به غیر از بنفش، ممکن است در رنگ های سیاه و سفید نیز وجود داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی Find N2 Flip

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *