نسخه جهانی گوشی MOTO G53 5G در راه است

نسخه جهانی گوشی MOTO G53 5G در راه است

یک مشاور برجسته مشخصات کلیدی نسخه جهانی Moto G53 5G آینده را قبل از رونمایی رسمی آن در روزهای آینده فاش کرده است. برای یادآوری، موتورولا اخیرا از گوشی Moto G53 5G در چین رونمایی کرد. قابل ذکر است، این مدل چینی دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 480+ است.

موتورولا همچنان در برنامه خود برای عرضه گوشی های آماده 5G در بازارهای جهانی است. با این حال، مشخصات نسخه جهانی Moto G53 5G به صورت آنلاین منتشر شده است. مشخصات نسخه جهانی Moto G53 5G توسط Yogesh Brar به اشتراک گذاشته شده است. گزارش قبلی نشان داد که Moto G53 با تراشه اسنپدراگون 480 پلاس مجهز به 5G عرضه خواهد شد.

با این حال، برار پیشنهاد می کند که نسخه جهانی دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 4 Gen 1 خواهد بود. برای اپتیک، این مدل دارای سه دوربین در پشت است. قابل ذکر است که نسخه چینی دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است. همچنین، یک افشاگر قابل اعتماد، SnoopyTech به ما نگاهی اجمالی به طراحی نسخه جهانی Moto G53 5G داده است.

رندرهای نسخه جهانی Moto G53 5G یک صفحه نمایش تمام صفحه را نشان می دهد. علاوه بر این، این نمایشگر دارای یک بریدگی سوراخ پانچ در مرکز و یک چانه ضخیم است. علاوه بر این، پنل پشتی دارای سه سنسور دوربین و یک فلاش LED است. به نظر می رسد این دستگاه از طراحی لبه تخت برخوردار است. طبق گزارش MySmartPrice جدای از این، سمت راست دارای اسکنر اثر انگشت است.

طبق گزارش ها، نسخه جهانی گوشی هوشمند موتورولا دارای پنل 6.6 اینچی OLED با وضوح Full HD+ است. همچنین این صفحه نمایش از نرخ رفرش 90 هرتز پشتیبانی می کند. ظاهراً نسخه جهانی Moto G53 5G دارای سه دوربین در پشت خواهد بود. این شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. همچنین دارای یک زاویه 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود.

از سوی دیگر، مدل چینی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در ابتدا، G53 5G احتمالا دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی خواهد بود. همچنین، نسخه جهانی این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع TurboCharging استفاده می کند. این گوشی سیستم عامل اندروید 13 را با MyUX در بالا بوت می کند. موتورولا در اوایل ماه جاری از X40 رونمایی کرد. گوشی هوشمند جدید سری X با سری Xioami 13 روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی Razr 40 موتورولا در Geekbench

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه جهانی گوشی MOTO G53 5G در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *