سری Galaxy Tab S9 در زمینه نرم افزاری تغییری ندارند

سری Galaxy Tab S9 در زمینه نرم افزاری تغییری ندارند

سال گذشته سامسونگ از سری گلکسی تب اس 8 رونمایی کرد و اکنون این شرکت غول فناوری به عرضه سری گلکسی تب اس 9 نزدیک می شود. طبق گزارش‌ها، این سری شامل گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا خواهد شد.

این مدل‌های آینده اخیراً در بسیاری از وب‌سایت‌های گواهی‌ مشاهده شده‌اند و گزارش‌هایی حاکی از رونمایی زودهنگام آنها دارد. همچنین اخیراً به شما اطلاع دادیم که Galaxy Tab S9+ در لیست Geekbench مشاهده شده و برخی از مشخصات کلیدی آن فاش گشته است. در همین حال، رندرهای Tab S9+ نیز به صورت آنلاین منتشر شدند.

اسنوپی‌تک، افشاگر صنعت، اکنون فاش کرده که سری گلکسی تب اس 9 با همان رابط کاربری نرم‌افزاری سری قبلی تب اس 8 وارد بازار می‌شود. در تصویر ارسال شده توسط افشاگر، رابط کاربری نرم افزار برای Galaxy Tab S9+ مشابه نسل قبل است. تصویر Galaxy Tab S9+ از FCC ID که در تصویر قابل مشاهده بوده و همانند Tab S9+ است، قابل شناسایی است.

این تبلت از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برد که با 12 گیگابایت رم همراه خواهد شد. پیش از این مشخص شده بود که دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 13 خواهد بود. از رندرهای فاش شده مشخص شد که این تبلت به پشتیبانی از S-Pen می پردازد. همچنین، گزارش‌های مختلف ادعا می‌کنند که دستگاه آینده دارای صفحه‌نمایش ۱۲.۴ اینچی، دوربین دوگانه عقب، فلاش LED و حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش خواهد بود.

تاکنون سامسونگ هیچ اطلاعیه رسمی در مورد گلکسی تب اس 9 فاش نکرد. در دیگر خبرها سامسونگ الکترونیک نسخه جدیدی از کیوسک هوشمند خود را در بازار خانگی یعنی کره جنوبی رونمایی کرد. کیوسک جدید سامسونگ مبتنی  سیستم عامل ویندوز بوده و یک پلتفرم خدمات همه کاره است. کیوسک سامسونگ، سفارش و پرداخت محصول را ارائه می دهد. می توان آن را در رستوران ها، کافه ها، داروخانه ها و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر مستقر کرد.

کیوسک سامسونگ در ابتدا سال 2021 معرفی شد و مبتنی بر سیستم عامل تایزن بود. دامنه گزینه های این مدل اکنون با پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز برای کیوسک بروزرسانی شده گسترش یافته است. این محصول به عنوان KMC-W شناخته شده و مبتنی بر Windows 10 IoT Enterprise است. گذشته از آن باید به صفحه نمایش 24 اینچی لمسی و پردازنده نسل یازدهم اینتل Core اشاره کرد. این پردازنده پایداری و عملکرد بهبود یافته را ارائه می دهد در حالی که حافظه / فضای ذخیره سازی به شکل 256 گیگابایت SSD و 8 گیگابایت حافظه نصب شده است.

بیشتر بخوانید  جارو کردن فوق‌العاده راحت خانه با یک جاروبرقی همه‌کاره

منبع: thetechoutlook

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری Galaxy Tab S9 در زمینه نرم افزاری تغییری ندارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *