نسخه جدید لپ تاپ MateBook 13s هوآوی عرضه شد

نسخه جدید لپ تاپ MateBook 13s هوآوی عرضه شد

در چین، هواوی اخیرا لپ تاپ ارتقا یافته Huawei MateBook 13s را روانه بازار کرده است. این دستگاه دارای چیپست ارتقا یافته Core i7 12700H اینتل، صفحه نمایش تمام نمای با وضوح 2.5K و ویژگی های دیگر است. این ابزار اکنون برای پیش‌سفارش در کشور در دسترس است.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13.4 اینچی 2.5K FullView با نسبت تصویر 3:2، پردازنده Core i7 اینتل از نسل دوازدهم، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه SSD و گرافیک Intel Iris Xe است. Huawei MateBook 13s 2023 برای ارائه سطح بالایی از عملکرد و تجربه کاربری طراحی شده است.

این لپ تاپ دارای یک پوسته فلزی براق است که تنها 14.6 میلی متر ضخامت دارد و 1.32 کیلوگرم وزن دارد. همچنین دارای دکمه پاور اثر انگشت برای ورود سریع و امنیت است. این لپ‌تاپ همچنین دارای چهار بلندگو با فناوری HUAWEI Sound، چهار میکروفون حذف نویز، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه و صفحه لمسی گسترده است.

این لپ‌تاپ همچنین از Super Terminal پشتیبانی می‌کند، که همکاری بین دستگاه‌ها را با دستگاه‌های سازگار هواوی امکان‌پذیر می‌کند. کاربران می توانند بدون زحمت از لپ تاپ خود داده ها را انتقال دهند، نمایشگرها را به اشتراک بگذارند و برنامه های دستگاه خود را کنترل کنند. قیمت این لپ تاپ 7299 یوان در چین است و در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است. کاربران علاقه مند هم اکنون می توانند یک واحد را از قبل برای خود رزرو کنند.

با این حال، اگر از رزرو قبلی واحد مطمئن نیستید، می توانید تا 14 مارس بیشتر صبر کنید. فروش رسمی این دستگاه از 14 مارس آغاز خواهد شد. بسته‌ها نسبت به قیمت مناسب به نظر می‌رسند و اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ در این رنج قیمت هستید، Huawei MateBook 13s می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادها برای شما باشد. برای جمع‌آوری جزئیات بیشتر در مورد این ابزار، می‌توانید از صفحه پرداخت بازدید کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری میت 60 هواوی اکنون از اتصال StarLight پشتیبانی می کند

نظرات در مورد : نسخه جدید لپ تاپ MateBook 13s هوآوی عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *