با ماساژور گوش خرگوشی خستگی هایتان را فراری دهید

این ماساژور دستی از آرامبخش ترین ابزار موجود در بازار به شمار می آید. OTO ماساژ Shagger با لذت بخشیدن منحصر به فرد بدن شما را به هیجان آورده و موجب اکسیژن رسانی به بافت های بدنتان می گردد. این ماساژورهای صنایع دستی از سه نوع چوب ساخته شده اند: چوب درخت زبان گنجشک (ون)، گردو و ونگه.

طرح این ماساژور دستی با الهام گرفتن از گوش های خرگوش ساخته شده است. و به حامیان استعمال کننده این ماساژور لقب “بانی ها” و “هانی بانی ها” داده است.

عادات نادرست

شاید تصور کنید این ماساژور هم مانند دیگر ماساژورهای دستی موجود در بازار فقط یک تبلیغ پرمحتوا اما حین استعمال بی کارآمد باشد. حقیقت این است دستگاه های ماساژور موجود در بازار شاید با زور بیشتر دستتان به بدنتان احساس لذت و هیجان بدهد اما در دستورالعمل این ماساژور گزینه های دیگری اعم از شکم پروانه، تقدیس از پشت و کار دست وجود دارد. این دستگاه ماساژور با ایجاد فشاری های مساوی روی پوست بافت های بدنتان را تحریک می کند. همچنین زمزمه های مرموزی مبنی بر باطری نداشتن این ماساژور دستی به گوش می رسد.

حرکت ماساژور

به منظور آزمایش، به اسکی باز دو المپیک “Dasha Gaiazova” یک دستگاه از ماساژور نامبرده داده شد. وی پس از استفاده از آن گفت: “استعمال از این دستگاه فقط 5 تا 10 دقیقه طول می کشد. اما واقعا از آنچه تصور می کنید موثرتر است! شاید به نظر ظاهر بسیار ساده ای داشته باشد اما کارکرد آن با ایجاد یک مقدار فشار مناسب در ماساژ بی نظیر است. من این دستگاه را دوست دارم و بعد تمریناتم از آن استفاده می کنم.”

ماساژور

به خوبی می توان دریافت که روزمره چگونه و چرا دستگاه های ماساژور در انواع و اقسام گوناگون ابداع و عرضه می گردند. و افراد بسیاری طرفدار اینطور محصولات هستند. یکی از صدها دلیل استفاده از این ماساژورها فرار از تنش های روزانه است. در واقع افراد بسیاری برای فرار از مشکلات و خستگیشان به آرامش ماساژ پناه می برند.

حال موضوع مهم در استعمال این دستگاه های ماساژور این است که هیچ محدودیتی در استعمال آن ها وجود نداشته باشد. بر فرض در هر کجا و در زمان شما قادر به استفاده از این دستگاه ها باشید. آن هم بدون باطری!

ماساژور

شما می توانید دستگاه های OTO ماساژ Shagger را به قیمت 25 دلار خریداری کنید. اما شرکت ارائه دهنده به مناسبت کریسمس با پرداخت 45 دلار به شما دو دستگاه ماساژور هدیه می دهد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با ماساژور گوش خرگوشی خستگی هایتان را فراری دهید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *