نسخه بی ام و ادیشن گلکسی اس 23 اولترا معرفی شد

نسخه بی ام و ادیشن گلکسی اس 23 اولترا معرفی شد

سامسونگ در اوایل این ماه سری گلکسی اس 23 را معرفی کرد. این دستگاه‌ها نسبت به نسخه‌های قبلی خود ارتقاء تدریجی داشتند، اما این ارتقاء تدریجی ارتقاء «کیفیت زندگی» بود.

به عنوان مثال، مدل‌های ساده و پلاس باتری‌های بزرگ‌تری به همراه داشتند. وقتی صحبت از Galaxy S23 Ultra به میان می آید، مهم ترین ارتقا بود. سامسونگ همچنان این دستگاه را به عنوان پرچم‌دار واقعی خود معرفی می‌کند و S23 Ultra دوربین 200 مگاپیکسلی، شارژ سریع‌تر و بزرگترین باتری سری را به ارمغان می‌آورد. از آنجایی که این خاص ترین نوع است، همچنین سزاوار یک نسخه ویژه برای منحصر به فرد کردن آن است. سامسونگ با ب ام و همکاری کرده است تا نسخه جدید Samsung Galaxy S23 Ultra BMW M Limited Edition را معرفی کند.

نکته مهم این است که این نسخه انحصاری برای وطن سامسونگ – کره جنوبی است. نسخه ویژه جدید تفاوت هایی در ظاهر و ظاهر دستگاه دارد. همانطور که می توانید تصور کنید، ویژگی های اضافی باعث افزایش قیمت دستگاه می شود، بنابراین این یکی از مواردی است که نسخه جدید هزینه بیشتری دارد.

نسخه جدید Samsung Galaxy S23 Ultra BMW M Limited Edition 1727000 KRW قیمت دارد که فقط حدود 1300 دلار است. نوع استاندارد در کشور هزینه کمتری دارد. ما فکر نمی‌کنیم که تفاوت قیمت، علاقه‌مندان را دور کند. تنها 1000 دستگاه از دستگاه فروخته خواهد شد، بنابراین کلکسیونرها احتمالاً برای گرفتن واحدهای خود فرار خواهند کرد. این دستگاه تا 13 فوریه به فروش می رسد. این دستگاه در یک گزینه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی موجود است.

Samsung Galaxy S23 Ultra BMW یک بسته ویژه و لوازم جانبی اضافی را به همراه دارد. طبق معمول، یک جعبه بسته بندی بی ام و گرا وجود دارد. این دستگاه دارای یک قاب سخت با جلوپنجره کلیه و طراحی کاپوت G80 است که توسط خودروی کلاسیک BMW M3 E30 مدل شده است. شش نشان روی گوشی وجود دارد که نشان دهنده عملکرد BMW است. ما همچنین یک مدل گرد بی ام و داریم که سال گذشته در جشن پنجاهمین سالگرد این برند رونمایی شد. این گوشی همچنین دارای یک انیمیشن بوت منحصر به فرد با خودروی BMW M3 است.

بیشتر بخوانید  سامسونگ کد منبع را برای سری گلکسی اس 23 منتشر کرد

همچنین لوازم جانبی دیگری از جمله کمپرسور هوای مینیاتوری، ساعت آنالوگ، جای عینک آفتابی، پوستر، کتاب عکس، جاکلیدی و نشان فلزی «We Are M» وجود دارد. همچنین یک کوپن استارت بسته برای مرکز رانندگی BMW در کره جنوبی وجود دارد که به مشتریان خوش شانس داده می شود.

از نظر مشخصات، این گوشی همان گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، گوریلا گلس ویکتوس 2، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی و رابط کاربری One UI 5.1 است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه بی ام و ادیشن گلکسی اس 23 اولترا معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *