نسخه بهبود یافته مرورگر گوگل کروم برای همه سیستم عامل ها منتشر خواهد شد

مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم یکی از قوی ترین مرورگرهایی است که اکنون توسط کاربران اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. این مرورگر از همان ابتدا به عنوان یک مرورگر غالب به حساب می آید که نسبت به سایر مرورگرها سرعت بسیار بیشتری دارد و به عنوان یک مرورگر مطلوب به حساب می آید. در این میان کمپانی گوگل نیز تصمیم دارد مرورگر اختصاصی خود را توسعه دهد تا بتواند در این عرصه تمامی رقبای خود را کنار بزند.

مرورگر گوگل کروم

هم اکنون این کمپانی درتلاش است تا نسخه‌ ی بهبود یافته و جدیدی از مرورگر گوگل کروم را در اوایل سپتامبر یعنی به طور دقیق در تاریخ 4 سپتامبر برابر با 13 شهریورماه سال جاری ، آپدیت و منتشر نماید. بر این اساس باید منتظر طراحی جدید مرورگر گوگل کروم در همه ی سیستم‌ عامل ها باشیم. کمپانی گوگل در طی یک یادداشت، طراحی جدید و نحوه ی انتشار نسخه‌ ی بروزشده ی گوگل کروم 69 را تایید نموده است. قبلا نیز مرورگر گوگل کروم با دریافت بروزرسانی جدیدی تغییر طراحی داده بود و در دسترس توسعه‌ دهندگان قرار داشت.

مرورگر گوگل کروم

طراحی دوباره ی نسخه‌ ی دسکتاپ این مرورگر، ظاهری دایره‌ ای شکل‌ تر و سفید خواهد داشت ولی نسخه ی موبایل گوگل کروم، تغییرات زیادی در سیستم‌ عامل iOS از خود نشان نداده است. سیستم های کنترل‌ ناوبری به بخش پایین صفحه انتقال خواهند یافت و کاربران به آسانی و با استفاده از یک دست می‌ توانند با گوشی خود کار کند و از طرفی دیگر یک نمایشگر بزرگ را در اختیار داشته باشد.

هم اکنون کاربرانی که نسخه‌ ی دسکتاپ و یا نسخه‌ ی موبایلی گوگل کروم 68 را بر روی سیستم خود نصب نموده اند؛ می‌ توانند بعضی از این تغییرات را بر روی نسخه‌ ی خود اعمال نمایند. مرورگر کروم 69 دارای قابلیت پشتیبانی از نوتیفیکشن‌ های ویندوز 10، ژست‌ های حرکتی تاچ‌ پد بر روی ویندوز ۱۰ و بعضی از بهبودهای کلی می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  با این 4 روش مرورگر Chrome را سریع‌تر کنید

نظرات در مورد : نسخه بهبود یافته مرورگر گوگل کروم برای همه سیستم عامل ها منتشر خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *