نخ دندان برقی Mijia F300 شیائومی معرفی شد

نخ دندان برقی Mijia F300 شیائومی معرفی شد

شیائومی به خاطر طیف متنوعی از محصولات هوشمند خود که از آکواریوم تا خودرو را در بر می گیرد، شناخته شده است. در میان این محصولات، شیائومی به بازار محصولات بهداشت دهان و دندان نیز وارد شده است و آخرین عرضه آن نخ دندان برقی Mijia F300 است.

نخ دندان برقی Mijia F300 چهار حالت تمیز کردن مختلف از جمله ملایم، استاندارد، قوی و ماساژ ارائه می دهد که به راحتی می توان آن را مطابق با ترجیحات کاربر تنظیم کرد. همچنین دارای سه نازل سفارشی است که برای طیف وسیعی از نیازهای دندانپزشکی مناسب است. این نخ دارای یک مخزن بزرگ آب 240 میلی لیتری است که 20 درصد بزرگتر از مدل قبلی است و به شما امکان می دهد جلسات تمیز کردن طولانی تری را بدون نیاز به شارژ مجدد مکرر انجام دهید.

همچنین تنها در چهار ساعت به طور کامل شارژ می شود و عمر باتری قابل توجهی دارد، با حالت ملایم تا 115 روز و حالت استاندارد تا 55 روز. نخ دندان برقی شیائومی Mijia F30 دارای ویژگی کرشندوی 3 ثانیه ای است که به تدریج جریان آب را از ضعیف به قوی افزایش می دهد و استفاده از آن را برای تازه کارها آسان می کند و به جلوگیری از خونریزی لثه و سایر انواع آسیب های لثه کمک می کند. از دیگر ویژگی‌های مفید می‌توان به عملکرد ۲ دقیقه‌ای خاموش شدن برق اشاره کرد که از سوختن خشک جلوگیری می‌کند و ضد آب بودن بدنه با سطح IPX7، تمیز کردن و نگهداری آن را آسان می‌کند.

شیائومی Mijia Electric Teeth Flosser F300 را عرضه کرده است که نوید بهبود بهداشت دهان و دندان را با قیمتی مقرون به صرفه می دهد. این نخ دندان برقی با استفاده از فناوری پیشرفته، یک پاک کننده قوی را ارائه می دهد که می تواند تا 99.4٪ پلاک را از بین ببرد. این دستگاه از فناوری پالس تیراندازی چتری با ترکیبی از جریان آب نقطه ای شکل و آبشار مه دایره ای استفاده می کند که آن را روی ناحیه مثلثی دندان ها ملایم می کند.

منبع

4/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر شده گوشی Mix 5 Pro شیائومی

نظرات در مورد : نخ دندان برقی Mijia F300 شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *