آیفون 14 پرو اپل با 8 گیگابایت رم از راه می رسد

آیفون 14 پرو اپل با 8 گیگابایت رم از راه می رسد

اپل اکنون روی نسل بعدی آیفون مشغول کار است که دارای مشخصات و طراحی بهبودیافته نسبت به نسل قبل خواهد بود. تاکنون شایعات بسیاری درباره نسل بعدی آیفون بدست آوردیم و جدیدترین گزارش به مشخصات کلیدی این دستگاه اشاره دارد. گفته می شود آیفون 14 پرو دارای 8 گیگابایت رم است و در سوی دیگر سری آیفون 14 با 6 گیگابایت رم به فروش می رسد. در واقع نسل بعدی آیفون چهار مدل است که باید به آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اشاره کنیم.

به لطف سیستم عامل بهینه iOS، سخت افزاری که اپل تدارک می بیند، بهترین عملکرد را روی آیفون دارد، بنابراین می توان انتظار عملکرد بالایی از نسل بعدی آیفون که به عنوان سری آیفون 14 شناخته می شود، داشت. در نسل بعدی باید پردازنده A16 بایونیک را هم شاهد باشیم. دوربین اصلی مدل های پرو 48 مگاپیکسلی بوده و قرار است شاهد حذف ناچ هم باشیم. اطلاعات دیگری در دست نیست و باید منتظر جزئیات تکمیلی بود.

طی اخباری مرتبط اپل چندباری AirPods را بروزرسانی کرد و تا نسل سوم پیش رفت. اما AirPods Pro بسیار موفق هنوز ارتقا پیدا نکرده است. اپل مطمئناً عجله ای برای انجام هیچ گونه طراحی مجدد برای AirPods Pro نداشته زیرا بسیار محبوب است، زیرا دارای فناوری Spatial Audio  بوده و به فناوری شارژ بی سیم هم مجهزند و طراحی جلوه برانگیزی دارد.

اما، شایعات مبنی بر اینکه AirPods Pro 2 در اواخر سال 2022 عرضه می شود، قطعی است. احتمال دارد که اپل این هدفون را در کنار آیفون 14 معرفی کند زیاد خواهد بود. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد AirPods Pro 2 آینده وجود ندارد، با این حال، تحلیلگران ادعا می‌کنند که طراحی مجدد در راه است و ظاهراً اپل از شر ساقه‌های میکروفون خلاص می‌شود و ایرپاد پرو 2 را به گوشی های مخفی‌ تبدیل می‌کند.

اکنون، کمی اطلاعات اضافی که از مارک گورمن و دبی وو از بلومبرگ به دست می آید، ادعا می کند که اپل AirPods Pro 2 دارای سنسورهای تناسب اندام تعبیه شده در آنها است. ظاهراً می‌توانید تمرینات خود را بدون نیاز به اپل واچ آیفون روی خود ردیابی کنید. احتمالا این حسگرهای AirPods Pro 2 به اپل واچ متصل شده و داده کاوی می کنند.

بیشتر بخوانید  شایعات معرفی از آیفون 6C در ماه دیگر

پیش از این چنین فناوری را در سامسونگ Gear IconX سال 2018 به عنوان هدفون های قابل توجه به کار گرفته شد. می‌توانید آن‌ها را درون گوش قرار دهید و بدوید که Gear IconX دارای 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای برخی موسیقی و حسگرهایی است که تمرین شما را ردیابی می‌کنند.

با این حال، گلکسی بادز جدید و گلکسی بادز 2، به نظر می رسد سامسونگ تصمیم گرفته است ویژگی های تناسب اندام را کنار بگذارد. شاید مشکلی در کار است، یا شاید افراد کافی به چنین مجموعه ای از ویژگی ها علاقه نداشته باشند. با هر چالشی که سامسونگ با IconX مواجه شد، کنجکاو است که ببینیم اپل چگونه با آنها مقابله خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون 14 پرو اپل با 8 گیگابایت رم از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *