نخستین تصویر گوشی موتورولا Edge 30 Lite

نخستین تصویر گوشی موتورولا Edge 30 Lite

همین چند روز پیش، گزارشی را پوشش داده بودیم که قیمت و انواع رنگ موتورولا اج 30 لایت را فاش می کرد. اکنون، یک افشای جدید بالاخره یک نگاه اولیه به طراحی Moto Edge 30 Lite در تمام زوایای آن به ما ارائه کرده است.

تصویر لو رفته توسط 91Mobiles به اشتراک گذاشته شد. در این گزارش همچنین آمده است که یک مدل گوشی هوشمند آینده برای سری Edge این شرکت با نام رمز Miami خواهد بود. گمان می رود این مدل Edge 30 Lite باشد، همانطور که از نام آن پیداست، مدل مقرون به صرفه تری در سری Edge 30 خواهد بود. اکنون، بالاخره تصویری از این گوشی نیز داریم که تمام طراحی عقب آن را آشکار می کند.

اگرچه، این گزارش همچنین نشان داد که نمایشگر  6.28 اینچی دارد. با مشاهده بخش عقب، دستگاه دارای سیستم دوربین دوگانه است که با توجه به اینکه مدل Lite هنوز بخشی از سری Edge پیشرفته بوده، عجیب به نظر می رسد. در حال حاضر، برندها حتی ماژول های دوربین سه گانه و چهارگانه را در قسمت عقب و جلو ارائه می کنند. طبق گزارش ها، این دو سنسور از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی تشکیل شده اند که ممکن است یک لنز با زاویه فوق العاده واید باشد.

این افشا همچنین انواع رنگ های Edge 30 Lite را فاش کرد که با گزارش های قبلی مطابقت دارد و شامل گزینه های Moonless Night، Very Peri، Opal Silver و Green Fig می شود. در بخش پردازشی، این گوشی به چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 مجهز خواهد شد که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. قابل ذکر است که این نمایشگر از نرخ رفرش 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند. این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر در اختیار داریم، پس منتظر به روز رسانی های بیشتر باشید.

نخستین تصویر گوشی موتورولا Edge 30 Lite

در دیگر خبرها موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو جدید به نام Motorola Razr 3 است. این دستگاه قبلاً در یک ویدیویی که توسط افشاگر محبوب Evan Blass فاش شده بود، رویت گشت. اکنون، گزارش جدید ظرفیت باتری تلفن هوشمند تاشو آینده این شرکت فاش شد.

بیشتر بخوانید  مشخصات کامل گوشی Razr 40 موتورولا افشا شد

بر اساس اطلاعات افشا شده توسط کاربر Digital Chat Station ویبو، Razr 3 با باتری 2800 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. این همان ظرفیت باتری موتورولا Razr 5G از سال 2020 است که از چیپست Snapdragon 765G قدرت می گرفت. با این حال، انتظار داریم Razr 3 آینده با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 که اخیراً معرفی شده، عرضه شود، گوشی که حدود 30 درصد از Snapdragon 8 Gen 1 بازده بیشتری دارد. بنابراین می توان انتظار عمر باتری بهتری را از این دستگاه نسبت به مدل 2020 داشت.

گفته می شود که Razr 3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی بوده و این گوشی تاشو با طراحی حفره دار بهبودیافته از راه می رسد. صفحه نمایش بیرونی دستگاه 3 اینچ خواهد بود.

همانطور که در بالا ذکر شد، این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 است و با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این دستگاه دارای باتری 2800 میلی آمپر ساعتی بوده، اما هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت شارژ سریع وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نخستین تصویر گوشی موتورولا Edge 30 Lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *